غذاهای بینظیر در بهترین رستوران های مسکو

پربازدیدترین ها

گردشگری 15 بهمن ، 1402 7 دقیقه
رستوران های مسکو

این پست از مجله گردشگری سفرهای پایتخت را  به بهترین رستوران های مسکو اختصاص داده ایم که در طول اقامت تان در این شهر زیبا باید از آن ها بازدید کنید. این رستوران ‌ها بسیار محبوب هستند و ایوان ‌های تابستانی ‌شان همواره پرتقاضا است.

معروف ترین رستوران های مسکو

اگر قصد سفر به کشور روسیه را دارید، ضروری است که معروف‌ترین رستوران‌ های مسکو را بشناسید! زیرا مسکو شهری پر از تنوع است و با شهرتی که دارد، بی‌شک به یکی از جذاب‌ترین شهرهای توریستی با آشپزی غنی تبدیل شده است و دلایل زیادی در مورد تنوع غذایی این کشور برای غافلگیر کردن شما وجود دارد. یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد در سفرها پیدا کردن رستوران خوب و غذاهای خوشمزه و باکیفیت است. خوردن غذای خوب می‌تواند لذت سفر را چند برابر کند و خبر خوب اینکه در مسکو از این نظر مشکلی نخواهید داشت و اصلا نیازی نیست به رستوران هتل بسنده کنید. فرهنگ غذایی و رستوران‌های این شهر متنوع هستند و هر کس می‌تواند مطابق میلیش چیزی که دوست دارد را پیدا کند. در ادامه معروف‌ترین رستوران‌ های مسکو را به شما معرفی خواهیم کرد.

مسکو

اروین – Erwin

اروین یک رستوران غذاهای دریایی است که ۲ طبقه از یک ساختمان واقع در ساحل رودخانه مسکو را اشغال می کند. اروین یکی از بهترین رستوران های مسکو است که تنها چند قدم با هتل رادیسون رویال فاصله دارد. اروین دارای ۲۳۰ صندلی در داخل به علاوه یک ایوان تابستانی بزرگ است که امکان پذیرایی از ۴۰۰ مهمان را در ماه های تابستان فراهم می کند.

در اروین از محصولات دریایی محلی برای تهیه بیشتر غذاهایی که در منوی رستوران پیدا می کنید استفاده می کنند. به همین دلیل یک وعده غذایی در اروین می تواند تقریباً با هر بودجه ای متناسب باشد. در اروین می توانید فیله ماهی سفید محلی را به قیمت ۵۸۰ روبل سفارش دهید یا می توانید با خرچنگ پادشاه مورمانسک همراه شوید که قیمت آن ۹۰۰۰ روبل است! در مورد نوشیدنی ها هم شرایط همینطور است. از دیگر غذاهای موجود در منو می توان به انواع تارتار و سالاد، پاستا با غذاهای دریایی، سوپ ماهی روسی و پان آسیایی و انواع خاویار اشاره کرد.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: کیفسکایا (Kievskaya)

کافه رستوران پوشکین | Cafe Pushkin

کافه پوشکین از سال ۱۹۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد و از همان زمان جزو اصلی‌ترین رستوران های مسکو بود. این رستوران سه طبقه در یک عمارت قرن نوزدهمی، با خدمتکارهای قدیمی با لباس مخصوص، میز و صندلی‌های باشکوه و وسایل عتیقه، حال و هوای زمان امپراطوری شوروی را تداعی می‌کند. این سه طبقه شامل رستوران، داروخانه و کتابخانه و سالن شومینه است. همه این اتاق‌ها به‌صورت قدیمی و کلاسیک طراحی شده‌اند و هر یک منوی خاص خود را دارند. در کافه رستوران پوشکین از شما با غذاهای محبوب بین‌المللی و روسی مانند خاویار، دامپلینگ و خورش‌های مخصوص تزار پذیرایی می‌کنند. ساعت کاری کافه پوشکین بین ساعات ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب می‌باشد. صبحانه‌ طبقه کتابخانه عالی است و منظره‌ای بی‌نظیر از بلوار Tverskoy دارد. کسانی که می‌خواهند دقایقی از زندگی سلطنتی را تجربه کنند حتما باید از این رستوران مجلل دیدن کنند.

کافه پوشکین از رستوران های مسکو

B&B برگرز – B&B Burgers

اولین رستوران B&B Burgers در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد. B&B Burgers به یکی از بهترین رستوران های مسکو تبدیل شد و توانست به زنجیره ای تبدیل شود که در حال حاضر ۱۲ رستوران را در مسکو اداره می کند. منوی B&B Burgers شامل ۹ نوع برگر، کباب دنده و چندین نوع ساندویچ است. همه برگرها ۳۸۰ روبل (حدود ۶ دلار آمریکا) قیمت دارند. برگرهای دوبل برای شما ۱۵۰ روبل (حدود ۲ دلار آمریکا) هزینه اضافی خواهند داشت.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: تروبنایا (Trubnaya)

برگر هیروز – Burger Heroes

در برگر هیروز همه چیز با یک ون غذایی شروع شد که مالکان Burger Heroes در سال ۲۰۱۴ از آلمان به مسکو آوردند. ایده این بود که این رستوران سیار پخت و پز و فروش ساندویچ را در جشنواره های مختلف غذا در سراسر شهر انجام دهد.

یک سال پس از شروع، آن ها توانستند اولین رستوران برگر خود را باز کنند. این رستوران یک مکان کوچک در مرکز مسکو بود که نیمی از فضای آن را آشپزخانه اوپن اشغال کرده بود. رویکرد خلاقانه آن ها برای تهیه همبرگرهای با کیفیت خوب و قیمت مناسب به برگر هیروز اجازه داد تا تجارت خودشان را به صورت زنجیره ای توسعه دهند.

امروزه ۸ رستوران Burger Hero در مسکو وجود دارد و آن ها قصد دارند به سایر مناطق روسیه نیز گسترش پیدا کنند. در سال ۲۰۱۶ برگز هیروز بر اساس رای خوانندگان مجله Afisha Daily جایزه “بهترین برگر مسکو” را دریافت کرد و به همین دلیل حتما لازم است در لیست بهترین رستوران های مسکو به برگر هیروز هم اشاره شود. قیمت برگرهای کلاسیک آنها ۲۸۰ روبل (حدود ۵ دلار آمریکا) است و قیمت برگرهای مخصوص آن ها از ۳۳۰ تا ۳۸۰ روبل (حدود ۷ دلار آمریکا) متغیر است.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: آرباتسکایا (Arbatskaya)

رستوران چمدان | Chemodan

رستوران چمدان بی‌شک یکی از جذاب‌ترین رستوران‌‌ های مسکو است که با فضایی الهام گرفته از قرن بیستم و فضایی پرجنب و جوش که تحت تاثیر موسیقی‌های قدیمی ایجاد شده آماده پذیرایی بسیار گرمی از مهمانان خود است، دستور غذایی این رستوران بر پایه مواد بسیار نادر از برخی از مناطق دور روسیه مانند سیبری است که این مکان را تبدیل به یک مکان متفاوت برای افرادی کرده است که به دنبال تجربه کردن مناطق گردشگری بسیار خاص در شهر مسکو هستند و همچنین رستوران چمدان دارای جایزه بین‌المللی ( tripadvisor ) در سال ۲۰۱۴ برای سرو انواع غذاهای دریایی مانند ماهی سالمون، قزل آلا، خاویار و غذای دیگری مانند غاز یا گوزن شمالی شده است. آدرس آن در بلوار گوگولوفسکی، ساختمان شماره ۲۵ می‌باشد و معمولا بین ساعات ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب هر روزه باز است.

رستوران چمدان

فرش  – Farsh

فرش یکی دیگر از همبرگرهای زنجیره ای و یکی از بهترین رستوران های مسکو است که چندین سال پیش در این شهر راه اندازی شد. گروه نویکوف – شرکتی که مالک فرش است، چندین دهه است که در تجارت رستوران و غذا فعالیت می کند، برخلاف سایر مکان های مشابه که توسط کارآفرینان جوان افتتاح شده اند.

در حال حاضر ۸ رستوران فرش در مسکو وجود دارد. رستوران اصلی در نزدیکی هتل سنت رجیس در خیابان نیکولسکاتا واقع شده است. تمام اقلام موجود در منوی فرش از محصولات محلی تهیه شده است. همبرگر پنیر کلاسیک ۲۵۰ روبل (حدود ۴ دلار آمریکا) قیمت دارد. این منو همچنین شامل چندین نوع نوشیدنی دست ساز است.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: لوبیانکا (Lubyanka)

رستوران سی دی ال | CDL

یکی دیگر از رستوران های مسکو که در سفر به این شهر نباید‌ آن را از دست داد، رستوران سی دی ال است که افراد معروفی مانند جورج بوش و رونالد ریگان از بزرگ‌ترین سیاستمداران آمریکا به عنوان مشتریان آن بودند. این رستوران در یک ساختمان قدیمی مربوط به قرن نوزدهم میلادی واقع شده که دارای نقش برجسته‌هایی با الهام از عصر نقره روسیه است و منوی آن شامل غذاهایی ارگانیک و طعم داده شده، مانند کبوتر بو داده با ترشی سیب و گلابی است که توسط سر‌آشپز محبوب آن الکساندر پوپوف درست می‌شود. آدرس این رستوران در خیابان پروسکایا، ساختمان ۵۰/۵۳  می‌باشد و ساعات کاری آن از دوشنبه تا جمعه بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و شنبه و یکشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب است .

رستوران سی دی ال از رستوران های مسکو

خرگوش سفید – White Rabbit

خرگوش سفید تنها رستوران در مسکو و در کل روسیه است که توانسته برای ۳ سال متوالی در لیست ۵۰ بهترین رستوران جهان ظاهر شود. بنابراین جای تعجب نیست که نام خرگوش سفید را در تمام لیست های مربوط به بهترین رستوران های مسکو پیدا کنید.

خرگوش سفید بعد از رستوران Quintonil واقع در مکزیکوسیتی و Amber در هنگ کنگ در جایگاه بیست و سوم قرار دارد. خرگوش سفید به خاطر غذاهای خاص خود که حول غذاهای کلاسیک اروپایی با کمی حس روسی تمرکز دارد، شناخته شده است. این رستوران سوپ بورش سنتی روسی را با لوبیا پخته شده، کروشان سرخ شده و خامه ترش سرو می کنند.

اکثر آیتم های منو جالب و خوشمزه به نظر می رسند. این رستوران در مرکز شهر مسکو در طبقه ۱۶ فروشگاه بزرگ اسمولنسکی پاساژ واقع شده است. این باعث می شود رستوران را به یک نقطه رصد فوق العاده برای شهر تبدیل شود.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: اسمولنسکایا (Smolenskaya)

رستوران ماری وانا |  Mari Vana

کسانی که به مسکو سفر کرده باشند، می‌دانند که ماری وانا، محل تجمع کسانی است که پس از تلاش و عبور از درب مخفی، به این رستوران دست می‌یابند. داخل این رستوران کوچک و روشن، انگار از ۵۰ سال پیش هیچ چیز دست نخورده است و همان حال‌وهوا و دکوراسیون شوروی سابق را دارد. قفسه‌های کتاب، گلدان‌ها، قاب عکس‌ها، کانال‌های تلویزیونی شوروی سابق و بسیاری چیزهای قدیمی دیگر باعث شده‌اند تا این رستوران به یک موزه رستوران با حس خانه تبدیل شود. غذاهای ماری وانا عموما غذاهای سنتی روسی و شامل طعم‌های قدیمی مانند خورش‌های گرم، پای‌ها و دامپلینگ هستند. از آنجایی‌که این رستوران خیلی بزرگ نیست، پس بهتر است پیش از رفتن حتما جا رزرو کنید. محبوبیت این رستوران به قدری است که چند شعبه مختلف در لندن، نیویورک و لس آنجلس دارد.

رستوران ماری وانا

والِنوک – Valenok

Valenok متعلق به الکساندر نوویکوف یکی از پیشگامان صحنه رستوران مسکو است. این رستوران، واقع در بلوار Tsvetnoy، دارای یک فضای نشیمن بزرگ با آشپزخانه اوپن است. بیرون یک ایوان تابستانی بزرگ وجود دارد.

غذاهای والنوک ترکیبی و متمرکز بر مواد اولیه محلی است. این اجازه می دهد تا قیمت منو را سطح معقولی باشد. نکته قابل توجه در مورد Valenok این است که در عصرهای آخر هفته تبدیل به یک کلوپ شبانه می شود.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: بلوار سوتنوی (Tsvetnoy Bulvar)

رستوران استرلکا | Strelka

رستوران استرلکا در محل سابق کارخانه محبوب شکلات سازی اکتبر قرمز تاسیس شده و از این بابت یکی از  رستوران های مسکو است که اسم و رسم خوبی برای خود دست و پا کرده است. این رستوران در مجاورت مجموعه‌‌ای از استودیوها ، باشگاه‌ها ، گالری‌ها و کافی شاپ‌های هنری قرار گرفته و شامل منویی سرشار از غذاهای پر کربوهیدرات است که در مسکو بسیار رایج بوده و همچنین مکان مناسبی برای لذت بردن از سالادهای متنوع، غذاهای گوشتی و غذاهای دریایی می‌باشد. از نکات ویژه این رستوران می‌توان به چشم‌انداز خیره‌کننده آن به رودخانه مسکو، کاخ کرملین ، کلیسای مسیح نجات دهنده و همچنین آخر هفته‌های پرنشاط همراه با موزیک زنده اشاره کرد. آدرس آن در مسکو، برونوفسکی نابرجنایا ، شماره ۱۱۹۰۷۲ می‌باشد و ساعت کاری این رستوران از ۱۲ بعد از ظهر تا ۳ صبح می‌باشد.

رستوران استرلکا

گورینیچ – Gorynich

در منوی رستوران گورینیچ واقع در نزدیکی مرکز خرید بلوار تسوتنوی، غذاهای کبابی زیادی خواهید یافت. در گورینیچ یک گریل بزرگ وجود دارد که از آن برای تهیه بیشتر غذاها خود در داخل سالن اصلی استفاده می شود. ای گریل عظیم از ایتالیا به اینجا ارسال شده است.

همچنین بسیاری از غذاهای گیاهی هم در منوی این رستوران وجود دارد. هر روز صبحانه های عالی از ساعت ۸ صبح تا ظهر سرو می شوند. منوی صبحانه شامل پنکیک، املت، برگر و چندین نوع سوپ است. بخش غذاهای دریایی منو نیز دارای تعدادی گزینه مناسب است. فالانژهای خرچنگ، ببرمیگوها و فیله ماهی قزل آلا را حتما اینجا در یکی از بهترین رستوران های مسکو امتحان کنید.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: تروبنایا (Trubnaya)

رستوران گالری | Gallery Cafe

رستوران کافه گالری یکی از رستوران‌های گرم با محیطی بی‌نظیر در شهر مسکو است که ترکیب موسیقی، هنر و برنامه‌های مختلف در آن دست به دست هم داده تا این رستوران را به یکی از هیجان‌انگیزترین رستوران‌ های مسکو تبدیل کند. این رستوران زیبا نیز در عمارتی مربوط به قرن نوزدهم میلادی واقع شده که آثار متعدد هنری معاصر را به نمایش می‌گذارد که به صورت نمایشگاه‌های دائمی مدرن در اختیار بازدید‌کنندگان قرار می‌گیرند و همچنین مکانی بسیار محبوب و مردمی بین ساکنین محلی به‌شمار می‌رود که مشتریان غریبه و آشنای خود را با منوی وسوسه انگیز شامل راویولی، ریکوتای، گوشت گاو با سس زعفران و کیک پسته معروفش که به همراه توت فرنگی و موز سرو می‌شود، به سمت خود می‌کشاند‌. آدرس این رستوران در خیابان پترووکا، شماره ۲۷ می‌باشد و ساعات کاری آن معمولا از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب است.

رستوران های مسکو

پینچ | Pinch

Pinch  در قلب یکی از مجلل ترین مناطق مسکو به نام Patriarch Ponds (به قول مردم محلی پاتریکی) واقع شده است. این منطقه به ویژه پس از اشاره به آن در صحنه های متعددی که در رمان استاد و مارگاریتا نوشته بولگاکف اتفاق افتاد به شهرت رسید. امروزه پاتریکی بارها و رستوران های زیبای زیادی دارد که گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می کند. پینچ یکی از بهترین رستوران های مسکو است که به خاطر آشپزخانه اوپن و منوی منحصر به فردش که توسط سرآشپز ایتالیایی مجموعه گردآوری شده است، شهرت دارد. این رستوران در طول عصرهای آخر هفته واقعاً شلوغ و پر سر و صدا می شود، بنابراین حتماً از قبل رزرو کنید.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: پوشکینسکایا (Pushkinskaya)

رستوران استالووایا | Stolovaya

رستوران استالووایا یکی از محبوب‌ترین رستوران های مسکو در اطراف میدان سرخ است که صف‌های طولانی برای صرف ناهار در آن، بیانگر این محبوبیت است و جالب است بدانید که استالووایا در لغت به معنی کافه کارگران است. این کافه غذای خود را به روش کتاب‌های آشپزی قدیمی تهیه می‌کند و منوی آن شامل انواع سوپ‌ها، خورش‌ها، غذاهایی متشکل از شاه ماهی و دسرهای نوستالژیک از قبیل کیک شیری می‌باشد. آدرس رستوران استالوویا در مسکو، میدان سرخ، مرکز خرید گوم می‌باشد و  ساعت کاری این رستوران از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

رستوران استالووایا از رستوران های مسکو

غذاهای دریایی و بار بوستون | Boston Seafood & Bar

این یک رستوران زنجیره ای با تخصص در غذاهای دریایی عالی است که دو مکان دارد. اولین مورد در منطقه تجاری جدید مسکو واقع در نزدیکی ایستگاه مترو Belorusskaya افتتاح شد. مورد دوم در ایستگاه Paveletskaya در داخل مرکز تجاری نزدیک به هتل Courtyard Moscow واقع شده است.

هر دو رستوران دارای فضای داخلی روشن مدرن با نور زیاد، سقف های بلند و مبلمان چوبی هستند. منوی محلی بسیار گسترده است و انواع غذاهای تهیه شده از ماهی، خرچنگ و میگو از جمله چودر بوستون و کیک خرچنگ را دارد. این رستوران همچنین چندین نوع نوشیدنی دارد که در بطری های بزرگ سرو می شوند.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: بلاروسکایا (Belorusskaya)

رستوران خاچاپوری | Khachapuri

اگر مقاله‌های قبلی مربوط به کشور گرجستان را مطالعه کرده باشید، حتما می‌دانید که خاچاپوری معروف‌ترین غذای گرجی است. جالب است بدانید که غذاهای گرجی در روسیه بسیار محبوب هستند و بسیاری از رستوران های مسکو در منوی خود، غذاهای گرجی را نیز سرو می‌کنند.

اما اگر می‌خواهید غذاهای برجسته گرجی را امتحان کنید حتما به رستوران خاچاپوری در مسکو بروید. مخصوصا اگر بخواهید در مدت زمان کوتاهی با آیین و رسوم و فرهنگ‌ کشور روسیه آشنا شوید. این رستوران با یک تخته سیاه بزرگ دیواری و یک پیانوی کهنه و همچنین منویی غنی از غذاهای خوش آب و رنگ گرجستان ترکیب کاملی از یک فضای قدیمی و گرم را به شما ارائه می‌دهد و منوی آن شامل کوفته‌های گوشت خوشمزه، ماهی قزل آلا سرخ شده با سس انار شیرین، گوشت گاو مزه دار شده با انواع ادویه‌ها، ترشیجات گران قیمت و همچنین آجیل بو داده شده با سس انگور است که هر مسافری که برای اولین بار به مسکو می‌رود را وسوسه می‌کند. آدرس این رستوران در بلوار اوکراینسکی، شماره ۷ است و معمولا بین ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۱۱ شب فعالیت می‌کند.

رستوران خاچاپوری از رستوران های مسکو

دکتر ژیواگو | Dr. Zhivago

این رستوران رقیب اصلی کافه پوشکین است که روی غذاهای روسی تمرکز می کند. دکتر ژیواگوا همچنین در یکی از بهترین مکان های مرکزی شهر قرار دارد – روبروی میدان سرخ در داخل هتل ملی ۶ ستاره. منوی این رستوران غذاهای روسی زیادی دارد که شامل پلمنی، خاویار، بورشت، بلینی و اوخا می شود.

تفاوت اصلی این دو رستوران در طراحی داخلی آن هاست. فضای داخلی دکتر ژیواگو واقعاً روشن است و شبیه به دوران شوروی است. داخل آن رنگ های سفید و قرمز زیادی وجود دارد. پیشخدمت ها هم روی لباس های شان ستاره های قرمز چاپ شده است.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: اوخوتنی ریاد (Okhotny Ryad)

رستوران خرگوش سفید | White Rabbit

اگر مسافر شهر مسکو هستید بهتر است بدانید که یکی از معروف‌ترین رستوران‌ های مسکو در بین مسافران، رستوران خرگوش سفید یا White Rabbit می‌باشد.

منوی غذایی این رستوران توسط یکی از سرآشپزان بین‌المللی مطرح طراحی شده و تعدادی از این غذاها به ثبت جهانی رسیده‌اند. رستوران وایت ربیت از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب پذیرای مهمانان خود می‌باشد که در تعطیلات آخر هفته این زمان تا ۲ نصفه شب تمدید می‌شود. آدرس این رستوران در میدان مولنسکایا ۳ است.

رستوران خرگوش سفید در رستوران های مسکو

ورونژ | Voronezh

Voronezh دارای موقعیت عالی در خیابان Prechistenka، روبروی کلیسای جامع مسیح نجات دهنده است. این رستوران ترکیبی از یک رستوران گوشت واقع در طبقه بالا و یک اغذیه فروشی است که در آن می توانید یک غذای سریع میل کنید یا در طبقه اول سفارش بدهید. بیشتر آیتم های منو شامل انواع استیک و دنده است. بخش غذاهای دریایی محدود تر است و شامل ۵ نوع صدف، خرچنگ و خارپشت دریایی است. اینجا در یکی از بهترین رستوران های روسیه، همه غذاها از محصولات محلی تهیه می شوند که مستقیماً از تعدادی مزرعه محلی واقع در حومه روسیه به رستوران ارسال می شوند.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: کروپوتکینسکایا (Kropotkinskaya)

 رستوران کارتیرا ۴۴

این رستوران حال و هوای روسیه سابق را دارد و در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های مسکو تاسیس شده است. فرش‌های رنگ و رو رفته و پوسترهای روی دیوارهای کافه رستوران کارتیرا، فضایی نوستالژیک و قدیمی را در ذهن تداعی می‌کند. رستوران کارتیرا ۴۴ یا آپارتمان ۴۴، با قفسه‌های کتاب، تزئینات و میز و صندلی‌های آنتیک دیزاین شده و شبیه یک اتاق نشیمن شلوغ است که حال‌وهوای گرم و صمیمی دنیای قدیمی دانش‌آموزان، متفکران و هنرمندان را تداعی می‌کند. منو این رستوران شامل گوشت، پاستا، ماهی و سالادهای خانگی اروپایی، با تاثیراتی از غذاهای فرانسوی است. همچنین موسیقی زنده (پیانو) در این کافه همیشه به گوش می‌رسد. به یاد داشته باشید که سیگار کشیدن در داخل فضای این رستوران ممنوع است.رستوران های مسکو

ریبی نت – Ryby Net

Rybi Net در روسی به معنای “بدون ماهی” ترجمه می شود. این رستوران یک استیک خانه است که در داخل هتل سنت رجیس در خیابان نیکلسکاتا با چند دقیقه فاصله از میدان سرخ قرار دارد. Ryby Net بخشی از شرکت معروف رستوران Novikov است.

این رستوران دارای یک فضای داخلی مدرن گران قیمت با یک آشپزخانه اپن بزرگ است. بهترین غذاهای این رستوران “پریم فیله مینیون” و “پلمنی گوساله” هستند. تمام غذاهای Rybi Net از محصولات محلی تهیه می شوند. در طول عصرهای آخر هفته، این رستوران واقعا شلوغ می شود و موسیقی که در پس زمینه پخش می شود کمی بلندتر خواهد شد.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: لوبیانکا (Lubyanka)

رستوران ازبکستان

ازبکستان یکی از رستوران‌ های مسکو است که قدمتی طولانی دارد، این رستوران قصری باشکوه و مجلل با دکور و آشپزی به سبک شرق را دارا می‌باشد، قدمت این رستوران به سال ۱۹۵۱ باز می‌گردد. این رستوران با دیوان‌های رنگی، آینه‌های طلاکاری شده، میزهای منقش و قالیچه‌هایی با بافت بی‌نظیر، شما را به زمان‌های گذشته و قصر و دربار پادشاهان می‌برد و به محض ورود به رستوران حیرت‌زده خواهید شد. در منوی رستوران ازبکستان غذاهای مخصوص ازبکی وجود دارد که البته غذاهای آذربایجانی، چینی و عربی نیز در کنار آن‌ها سرو می‌شود. حجم غذای این رستوران زیاد است و از برنامه‌های مفرح آن می‌توان به موسیقی و اجراهای مختلف و جنگ خروس‌ها اشاره کرد.

رستوران های مسکو

خانه استیک شیکاگو پرایم – Chicago Prime Steak House

این رستوران یک استیک خانه با کیفیت عالی است که در نزدیکی ایستگاه مترو Tverskaya قرار دارد. طراحی داخلی خانه استیک شیکاگو پرایم بسیار شبیه استیک خانه های هم کلاس در ایالات متحده است. کاناپه‌های چرمی، رومیزی ‌های سفید، مبلمان ساخته شده از چوب قرمز و همچنین عکس‌ های روی دیوار، باعث می‌ شود فکر کنید که در یک رستوران در آمریکا هستید. منو شامل انواع استیک و برخی غذاهای ماهی است. Clam Chowder این رستوران واقعا خوب است. اینجا در یکی از بهترین رستوران های مسکو، همه غذاها از محصولات کشاورزی محلی تهیه می شوند.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو: چخوفسکایا (Chekhovskaya)

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید، مسکو شهری سرشار از مزه و طعم است که هر یک از رستوران‌های آن تداعی کننده خاطرات بسیاری از گذشته این کشور پهناور هستند. در این مقاله از سفرهای پایتخت تلاش کردیم تا بهترین و معروف‌ترین رستوران‌ های مسکو را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در سفر خود به این شهر به آن‌ها سر زده و از تجربه و کشف مزه‌های جدید لذت ببرید.

تور های ویژه