بهترین مراکز خرید ابوظبی از نگاه گردشگران

پربازدیدترین ها

گردشگری 25 فروردین ، 1403 5 دقیقه


بهترین مراکز خرید ابوظبی

ابوظبی محلی است با مراکز تجاری متنوع و جذاب و فروشگاه‌های لوکس در سطح بالا، بهشت گردشگرانی است که قصد خرید اجناس باکیفیت با قیمت مناسب را دارند. بهترین مراکز خرید ابوظبی علاوه بر تنوع اجناس از برندهای معروف دنیا، شامل رستوران، مراکز تفریحی، سینما و سرگرمی‌های مناسب برای خانواده‌ها هستند.

به همین دلیل این منطقه را فقط به عنوان یک مقصد برای خرید در نظر نگیرید و از تجربیات همه‌ جانبه‌ای که در مراکز خرید آن ارائه می‌شوند لذت ببرید. اگر شما هم قصد سفر به ابوظبی را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خریدی که در ابوظبی قرار دارند آشنا شوید.

مرکز خرید گالریا | The Galleria Mall

مرکز خرید گالریا یک مجتمع تجاری خیره کننده در ابوظبی است که دارای سقف شیشه‌‌ای منحنی شبیه به الماس است. این مرکز خرید بیش از ۳۵۰ فروشگاه بین‌المللی و محلی از جمله برندهای لوکس مثل  Gucci، Cartier، Louis Vuitton، Zara، Van Cleef & Arpels، Dior و Kendall + Kylie در اینجا نمایندگی دارند. گالریا از طریق یک راهرو به هتل Rosewood متصل می‌شود و برای کسانی که عاشق خرید جواهرات، لباس‌های مد روز و ساعت هستند مقصد مناسبی است. همچنین این مرکز خرید دارای ۴۰۰ مدل تنوع غذا است که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران و بار LPM که غذاهای فرانسوی سرو می‌کند، زوما با غذاهای ژاپنی و COYA یک رستوران به سبک آمریکای جنوبی است، اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید گالریا: میدان بازار جهانی ابوظبی، جزیره المریه، خیابان حموده بن علی الظهری ۱۰۷

ساعت کاری: همه روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، جمعه‌ها ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

امکانات: خرده فروشی لوکس، غذاخوری عالی، چشم انداز آب، انواع تفریحات و سرگرمی، پارکینگ.

مرکز خرید یاس مال | Yas Mall

مرکز خرید یاس مال، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید ابوظبی و دومین مرکز خرید بزرگ ابوظبی، در جزیره یاس واقع شده که فضایی دلپذیر با سقف‌هایی با نورگیر و فضای داخلی بزرگ دارد. یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در ابوظبی انجام داد، کشف حداقل چند مورد از ۳۷۰ برند بین‌المللی، سینمای ۲۰ صفحه‌ای و سرگرمی‌های متنوع است. این مرکز خرید در نزدیکی فراری ورلد قرار دارد و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا در یک روز از دو مکان جذاب و دیدنی بازدید کنند. همچنین یاس مال فقط ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی ابوظبی فاصله دارد و به راحتی می‌توانید به آنجا دسترسی داشته باشید. این مراکز خرید مناظر خیره کننده‌ای دارند که آن را به مقصدی ایده‌آل برای خریداران تبدیل می‌کند و دارای سرگرمی‌های متنوعی از جمله  Kidzania، Ferrari World و CLYMB است که تنها تعدادی از گزینه‌های سرگرمی موجود در Yas Mall هستند.

آدرس مرکز خرید یاس مال: ابوظبی، جزیره یاس

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، جمعه‌ها ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

امکانات: فروشگاه‌های متنوع، رستوران با تنوع غذا بالا، مناطق تفریحی، امکانات رفاهی مناسب برای خانواده و سینما.بهترین مراکز خرید ابوظبی

خیابان برج های اتحاد | Avenue at Etihad Towers

خیابان برج‌های اتحاد مجموعه‌ای انحصاری و سطح بالا از فروشگاه‌های لباس در ابوظبی است که انواع برندهای لوکس از جمله اولین برندهای بازار ابوظبی و منطقه را در خود جای داده است. این فروشگاه دارای اتاق‌های خصوصی برای افراد VIP است و بسیاری از اولین برندهای پایتخت امارات از جمله A. Lange & Söhne ، Breguet، Canali، De Grisogono، Fauchon Le Café، Givenchy، Giuseppe Zanotti Design، Hermès، Herve Leger، J.M. Weston و Kiton را در خود جای داده است. این منطقه انحصاری از دو طبقه تشکیل شده و شامل بسیاری از فروشگاه‌های جدید است که برای اولین بار در ابوظبی افتتاح شده و همین موضوع باعث به یکی از مراکز خرید بی‌نظیر در ابوظبی تبدیل شود.

آدرس: البطین، خیابان ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود ۱۸۴

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، جمعه‌ها از ۳ بعدازظهر تا ۱۰ شب

امکانات: تنوع اجناس و کیفیت بالا اما گران قیمت، غذاهای متنوع و لذیذ، مناظر پانوراما، خدمات عالی و فضای منحصر به فرد.

مرکز خرید ابوظبی | Abu Dhabi Mall

مرکز خرید ابوظبی، واقع در مرکز شهر ابوظبی، از جمله بهترین مراکز خرید ابوظبی است که بیش از ۲۰۰ فروشگاه، انواع رستوران و تجربه‌های متنوع خرید را ارائه می‌دهد. این مرکز یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در ابوظبی برای گردشگران و افراد محلی با بیش از ۲۰۰ فروشگاه است و بازدیدکنندگان می‌توانند لباس‌هایی از برندهای معروف مثل زارا بخرند. همچنین این مرکز خرید دارای سرگرمی‌های متنوع مثل Prison Island وXtreme Zone  برای کودکان و سینماهای Vox برای تماشای جدیدترین فیلم‌ها است. مرکز خرید ابوظبی به هتل بیچ روتانا متصل است و دسترسی آسان به منطقه ساحل دارد و همین باعث محبوبیت آن شده است. این مرکز با دارا بودن فروشگاه‌های زیاد، طیف متنوعی از محصولات و خدمات، از جمله رستوران‌ها، کافه‌ها، مناطق بازی کودکان، Cineplexs، مراکز خرید و سوپر مارکت‌ها را برای خریداران فراهم کرده تا از خرید و تفریح لذت ببرند.

آدرس مرکز خرید ابوظبی: ابوظبی، الزهیه

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

امکانات: فروشگاه‌های متنوع، فودکورت، قسمت سرگرمی، مرکز تناسب اندام و پارکینگ وسیع.بهترین مراکز خرید ابوظبی

مارینا مال | Marina Mall

مرکز خرید مارینا مال، بزرگ‌ترین مرکز خرید ابوظبی است که تجربیات مختلفی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. این مرکز بیش از ۴۰۰ فروشگاه در زمینه مد، زیبایی، لوازم الکترونیکی و اثاثیه منزل و همچنین نمایشگاه‌های محلی مثل YAS را در خود جای داده است. همچنین مارینا مال دارای غذاخوری‌های ارزان ‌قیمت و گران‌قیمتی مثل مک‌دونالدز، کی‌اف‌سی و باسکین رابینز است. علاوه‌بر آن، این مرکز خرید دارای یک شبیه ساز ترامپولین و بانجی جامپینگ است که آن را به مکانی عالی برای خانواده‌ها به منظور گذراندن اوقات فراغت تبدیل می‌کند. مارینا مال در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده و ۲۳۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد که معادل ۴۴ زمین فوتبال است و در گذشته بزرگترین مرکز خرید ابوظبی بوده است. همچنین بزرگترین بازار کارفور پایتخت را در خود جای داده و دارای فضای پارکینگ برای حدود ۴۰۰۰ خودرو است.

آدرس مارینا مال: ابوظبی، ال مارینا، الکسیر، خیابان مارینا مال رینگ

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

امکانات: قرارگیری در موقعیت ساحلی، تنوع محصولات گسترده، رستوران بین‌المللی، امکانات تفریحی و سرگرمی و پیست روی یخ

دالما مال | Dalma Mall

دالما مال، واقع در قلب شهر ابوظبی، یکی از بهترین مراکز خرید ابوظبی است که نزدیک به ۴۵۰ برند بین‌المللی و برتر منطقه‌ای را در خود جای‌داده است. این مجموعه با ۱۵۱۰۰۰ مترمربع، برای تمام افراد با درآمد متوسط و بالا مناسب است و شامل فروشگاه‌های متنوع، هایپرمارت کارفور و فودکورت است. همچنین، دالما مال دارای انواع خدمات منحصر به فرد است که آن را به یک مقصد محبوب در میان مردم محلی تبدیل کرده است. از طرفی امکانات تفریحی مثل Adventure HQ در آن قرار دارد که یک پارک ماجراجویی سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان و دارای پیست اسکیت، پارک ترامپولین، دیوار تخته سنگی و کوهنوردی با کابل است. علاوه‌بر خرید و تفریح، بازدیدکنندگان می‌توانند از غذاهای متنوع در فودکورت یا رستوران‌هایی که در سراسر مرکز خرید قرار دارند، لذت ببرند. این مرکز خرید انتخابی عالی است و یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در امارات متحده عربی برای خرید است.

آدرس دالما مال: ابوظبی، شهر صنعتی ابوظبی، خیابان الوزن

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

امکانات: فضای فروشگاهی بزرگ، هایپرمارکت، سینما، سرگرمی‌های خانوادگی و رستوران‌های متنوعبهترین مراکز خرید ابوظبی

مشرف مال | Mushrif Mall

مشرف مال ابوظبی، با مساحت ۵۶۰۰۰ متر مربع، با بیش از ۲۰۰ فروشگاه با تنوع محصولات بالا، یک مقصد خرید محبوب برای گردشگران و افراد محلی است. این مرکز خرید دارای برندهای محلی مثل  Max، Dune London، Aldo، Ecco، Clarks، Matalan، Charles and Kieth و M.A.C استو یکی از بزرگترین فودکورت‌های خاورمیانه در آن قرار دارد. این مرکز خرید در نزدیکی پارک مشریف واقع شده و یک تجربه خرید راحت را برای مردم محلی و گردشگران ارائه می‌دهد. همچنین در مشرف مال می‌توانید از برندهای محلی مثل Abaya Gallery و Al Mafrsh Al Malaki کفتان‌های زیبا و لباس‌های آماده می فروشند هم دیدن کنید. علاوه‌بر تنوع بالای برند لباس، این مرکز خرید به خاطر مجموعه عطرهایش از جمله عود، ادو تویلت و ادو پرفیوم شناخته شده است. بازار لولو، واقع در طبقه همکف، محبوب‌ترین جاذبه آن شناخته می‌شود که ارائه دهنده بهترین غذاهای گرم در ابوظبی است.

آدرس مشرف مال: منطقه ۱، حدت الزعفرانه، خیابان شیخ رشید بن سعید

ساعات کاری: از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و جمعه تا یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

امکانات: فروشگاه‌های متنوع و برند، فودکورت، قسمت بازی، سوپرمارکت، خدمات رفاهی

خالدیه مال | Khalidiyah Mall

مرکز خرید خالدیه مال که در منطقه الخالدیه ابوظبی واقع شده، یک مرکز خرید با طراحی منحصر به فرد و شبیه به یک سوق است. در این مرکز خرید بیش از ۱۶۰ فروشگاه از جمله سوپرمارکت محبوب لولو قرار گرفته و یک پاتوق محبوب برای ساکنان محلی است. این مرکز خرید به دلیل معماری اسلامی و ترکیبی از حال و هوای قدیمی و جدید شناخته شده است. جاذبه‌های قابل توجه خالدیه مال شامل فروشگاه‌های بزرگ بریتانیا، Debenhams، و BHSوهمچنین کافه‌ها، رستوران‌ها و فودکورت بزرگ است. علاوه‌بر آن این مرکز خرید دارای یک مرکز تفریحی با بازی‌های آرکید، سینمای سه بعدی اختصاصی و سالن بولینگ برای بازی‌های گروهی است.

آدرس خالدیه مال: ابوظبی، خالدیه – خیابان مبارک بن محمد

ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و جمعه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

امکانات: تنوع بالای محصولات، رستوران‌های متنوع، سینما، مرکز تناسب‌اندام و پارکینگ

مرکز خرید الوحده | Al Wahda Mall

ساکنان ابوظبی اغلب از مرکز خرید الوحده که از جمله بهترین مراکز خرید ابوظبی است و از نام باشگاه فوتبال الوحده گرفته شده و واقع در خیابان هزا بن زاید است، خرید می‌کنند. این مرکز خرید محبوب در ابوظبی بیش از ۳۵۰ فروشگاه دارد که محصولات متنوعی را ارائه می‌دهند. الوحده در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده و دارای سانروف برای فضایی مطبوع و خنک و فروشگاه‌های متنوع از برندهای معتبر مثل  H&M، Max، Aldo، Guess، Charles and Keith، Mumuso  و دیگر برندهای محلی و بین‌المللی را شامل می‌شود. در این مرکز خرید سرگرمی‌های متنوعی از جمله گلدز جیم و استارباکس قرار دارد و افراد می‌توانند از انواع فعالیت‌ها را در این مرکز خرید تجربه کنند.

آدرس مرکز خرید الوحده: ۱ابوظبی، منطقه ۱، آل نهیان، خیابان حزّه بن زاید اول

ساعات کاری: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، جمعه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

امکانات: فروشگاه‌های متنوع، فود کورت، امکانات سرگرمی و منطقه بازی کودکانAl Wahda Mall

مرکز خرید الرها | Al Raha Mall

مرکز خرید الرها، واقع در نزدیکی منطقه ساحلی الرها، یکی از بهترین مراکز خرید در ابوظبی است. این مرکز که در سال ۲۰۰۷ با وسعت ۳۵۰۰۰ مترمربع افتتاح شده، بیش از ۱۰۰ فروشگاه، رستوران عالی، سرگرمی و سینمای دو صفحه‌ای را در خود جای داده است. الرها یک مقصد ایده‌آل برای خانواده‌های دارای کودک است، چون این مرکز به دلیل داشتن بخش «بازی و یادگیری» برای کودکان نوپا و کودکان محلی مناسب برای تفریح و بازی کودکان است. در این مرکز خرید  به دلیل دارا بودن دو سینما، انواع کافه‌ها، رستوران‌ها و فودکورت، می‌توانید ترکیبی از سرگرمی، تفریحات جذاب و خرید از برندهای معروف را تجربه کنید و در رویدادهای مختلفی که در طول سال در آن برگزار می‌شود شرکت کنید.

آدرس مرکز خرید الرها: بزرگراه دبی، خیابان کانال، مسیر ابوظبی-دبی Al Raha Area 4048

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

امکانات: گزینه‌های خرید متنوع، رستوران، سوپرمارکت، سینما، سرگرمی و بخش بازی کودکان

حرف آخر

بهترین مراکز خرید ابوظبی ترکیبی از لوکس بودن، تنوع و غناهای متنوع هستند و با مجموعه‌ای از فروشگاه‌های بزرگ در سطح جهانی و امکانات سرگرمی، به مراکز پرجنب‌وجوش مردم محلی و گردشگران تبدیل شده‌اند. عظمت معماری، همراه ارائه برندهای بین‌المللی و محلی، تجربه خرید را به یک امر جذاب و لذت بخش تبدیل می‌کند. مراکز خرید این شهر نه تنها به عنوان مقاصد خرید، بلکه به عنوان نماد فرهنگی و اجتماعی شناخته می‌شوند که از بین گزینه‌های مختلف خرید در ابوظبی با توجه به محل اقامت خود می‌توانید انتخاب کنید.

تور های ویژه