معرفی خوشمزه ترین بستنی فروشی های شیراز !

پربازدیدترین ها

گردشگری 09 مرداد ، 1403 5 دقیقه
بستنی فروشی های شیراز

شهر شیراز علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان بستنی‌ها و فالوده‌های بسیار خوشمزه‌ای هم دارد. کمتر کسی است که تعریف فالوده‌های شیرازی را نشنیده باشد. به همین علت مسافران این شهر به‌خصوص در فصل‌های بهار و تابستان حتماً از هر فرصتی برای چشیدن طعم بستنی‌های شیراز و فالوده‌های این شهر استفاده می‌کنند. اما این خوراکی‌های خوشمزه را از کدام یک از بستنی‌فروشی‌های شیراز تهیه کنیم؟ با سفرهای پایتخت همراه باشید تا در این مقاله با بهترین مکان‌ها برای تهیه بستنی و فالوده در شیراز آشنا شویم.

  • بابا بستنی، از پرطرفدارترین بستنی فروشی های شیراز

بابا بستنی، از پرطرف‌دارترین بستنی‌فروشی‌های شیراز است که در سال ۱۳۵۸ تاسیس شده است. بستنی‌ها و فالوده‌های این مجموعه علاوه بر طعم بسیار خوب قیمت مناسبی هم دارند. به همین علت هر وقت از جلوی این مغازه رد شوید می‌توانید صف مشتریان را مشاهده کنید. در این بستنی‌فروشی می‌توانید بستنی سنتی، فالوده شیرازی، بستنی قیفی مخصوص، بستنی قیفی شکلاتی و بستنی لیوانی را خریداری کنید و از چشیدن طعم آن‌ها لذت ببرید. بابا بستنی دارای سه شعبه در سه منطقه شیراز است اما شعبه مرکزی آن در تپه تلویزیون قرار دارد. شعبه دوم این فروشگاه در خیابان قدوسی و شعبه سوم آن در خیابان نیایش تاسیس شده‌اند.

ساعت کاری بابا بستنی شیراز: ۹ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس بابا بستنی: ۳۶۲۷۳۱۹۲-۰۷۱

  • بستنی فروشی دراک، یکی از بهترین بستنی فروشی های شیراز

بستنی‌فروشی دراک، یکی از بهترین بستنی فروشی های شیراز است. این مجموعه بستنی‌ها را در حجم زیاد و شکل‌های جذاب مانند مارپیچ و قلب سرو می‌کند. بنابراین اگر با بچه‌ها به این بستنی‌فروشی سر بزنید قطعاً پشیمان نخواهید شد. در بستنی‌فروشی دراک می‌توانید انواع مختلفی از بستنی‌ها مانند لیوانی ساده، شکلاتی، اسکوپی، طعم‌دار، اسموتی، جلاتو و شیک را سفارش دهید.

ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۴۵ شب

شماره تماس بستنی فروشی دراک: ۳۶۳۰۰۲۳۶-۰۷۱

آدرس بستنی فروشی دراک: شیراز، میدان معلم، خیابان معلم، بستنی دراک

  • بستنی نارنج و ترنج، از خاص‌ترین بستنی فروشی های شیراز

بستنی نارنج و ترنج، از خاص‌ترین بستنی‌فروشی های شیراز است. زیرا این مجموعه هم اسم جذابی دارد و هم معماری فضای آن با رنگ فیروزه‌ای بسیار منحصربه‌فرد است. بستنی نارنج و ترنج شیراز انواع مختلفی از بستنی‌ها مانند بستنی سنتی، فالوده، معجون، کیک‌بستنی و دیگر موارد را برای مشتریان خود سرو می‌کند. شما می‌توانید پس از خرید بستنی در فضای بزرگ و مدرن این مجموعه بنشینید و از خوردن بستنی دلخواهتان لذت ببرند. ازآنجاکه بستنی فروشی ترنج و نارنج در نزدیکی اماکن گردشگری شیراز مانند مجتمع تجاری زیتون و سینما سعدی قرار دارد پس از گشت‌وگذار می‌توانید سری به این مجموعه بزنید و با خوردن بستنی‌های خوشمزه خستگی در کنید.

ساعت کاری بستنی نارنج و ترنج شیراز: همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس بستنی نارنج و ترنج شیراز: ۳۲۳۰۵۰۷۳-۰۷۱

آدرس بستنی نارنج و ترنج: شیراز، خیابان اردیبهشت، نبش خیابان فقیهی، بستنی نارنج و ترنجبستنی فروشی 
نارنج و ترنج

  • بستنی بابا ابر شیراز، یک بستنی فروشی کوچک اما پرطرفدار

بستنی بابا ابر شیراز، یک بستنی فروشی کوچک اما پرطرفدار در شیراز است که خوش‌طعم‌ترین بستنی‌ها و فالوده‌ها را به دست مشتریان می‌رساند. معمولاً حجم بستنی‌های این مغازه زیاد است و اگر یکبار آن را امتحان کنید مزه‌ی آن تا همیشه در خاطرتان می‌ماند. البته در بستنی بابا ابر شیراز  می‌توانید دیگر بستنی‌ها، قهوه، آیس پک و ذرت مکزیکی را هم سفارش دهید. دقت داشته باشید که این مجموعه فضای نشستن ندارد؛ اما فاصله آن تا بوستان آزادی بسیار کم است؛ بنابراین پس از تهیه بستنی می‌توانید به بوستان آزادی بروید و بستنی خود را در این مکان سرسبز نوش‌جان کنید. 

ساعت کاری بستنی بابا ابر شیراز: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲:۳۰ بامداد

شمار تماس بستنی بابا ابر شیراز: ۳۲۲۹۲۵۰۸-۰۷۱

آدرس بستنی بابا ابر: شیراز، خیابان ابریشمی، نرسیده به کوچه ۲، بستنی بابا ابر

  • کافه بستنی شکر ریز، یکی از قدیمی‌ترین بستنی فروشی های شیراز

کافه بستنی شکر ریز، یکی از قدیمی‌ترین بستنی‌فروشی‌های شیراز است که بستنی‌ها و فالوده‌های سنتی آن طعمی بی‌نظیر دارند. این بستنی‌فروشی در سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را آغاز کرده و از همان دوران تابه‌حال محبوبیت زیادی بین اهالی شیراز و گردشگران دارد. کافه بستنی شکرریز در فلکه شهرداری، خیابان پشت ارگ کریمخانی قرار دارد و به بستنی پشت زندان قدیمی هم معروف است. در اکثر مواقع مردم برای خرید بستنی جلوی این بستنی‌فروشی صف می‌کشند و کم پیش می‌آید مشتری‌ها بدون ایستان در صف بتوانند از کافه بستنی شکرریز، بستنی یا فالوده تهیه کنند.

آدرس کافه بستنی شکر ریز شیراز: فارس، شیراز، پشت ارگ کریمخانی

  • بستنی کلبه، نامی آشنا و محبوب

بستنی کلبه، نامی آشنا و محبوب در شیراز است که بستنی‌ها و فالوده‌های آن حسابی پرطرفدار هستند. در ویترین این مجموعه بستنی‌ها با انواع مغزها تزئین شده‌اند و به مشتریان چشمک می‌زنند. البته بستنی تنها محصول این مغازه نیست و در این مجموعه می‌توانید انواع مختلفی از آبمیوه را هم سفارش دهید. محیط بستنی کلبه بهداشت بالایی دارد و بستنی‌های آن از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب تهیه می‌شوند. همچنین در بیرون از این مجموعه، میز و نیمکت کافی برای نشستن مشتریان وجود دارد؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده از چشیدن طعم بستنی در این مجموعه لذت ببرید. این بستنی‌فروشی به آرامگاه حافظ و سعدی نزدیک است و درصورتی‌که قصد بازدید از این جاذبه‌ها را داشته باشید می‌توانید در مسیر سری به بستنی کلبه بزنید.

شماره تماس بستنی کلبه شیراز: ۰۷۱۳۷۳۱۵۱۳۳

آدرس بستنی کلبه: شیراز، بلوار گلستان، شهید محمدیان فردبستنی فروشی های شیراز

  • بستنی زند، یک مکان عالی برای خوردن بستنی در شیراز

بستنی زند، یک مکان عالی برای خوردن بستنی در شیراز است که در محله بهارستان، در مقابل ارگ کریم‌خان قرار دارد. طعم بی‌نظیر بستنی‌ها و فالوده‌های این مجموعه باعث شده بستنی زند در بین افراد محلی و گردشگران شناخته شده باشد. در این مجموعه سفارش‌ها با مواد تازه تهیه می‌شوند و شما با خیالی آسوده از رعایت اصول بهداشتی می‌توانید بستنی دلخواه خود را در این مجموعه نوش جان کنید.

ساعت کاری بستنی زند شیراز: همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب

آدرس بستنی زند: شیراز، ارگ کریم‌خان، بلوار هجرت، خیابان ناصرخسرو

سخن پایانی درباره معرفی خوشمزه ترین بستنی فروشی های شیراز

در این مقاله ۷تا از بهترین و خوشمزه‌ترین بستنی فروشی های شیراز را معرفی کردیم. بدون شک یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر سفر چشیدن طعم خوراکی‌های شهر مقصد است؛ بنابراین درصورتی‌که در سفرتان به شیراز هوس خوردن بستنی یا فالوده را کردید حتماً سری به این مجموعه‌ها بزنید.

تور های ویژه