مراکز خرید وسایل کمپینگ وطبیعت گردی برای حرفه ای ها در تهران

پربازدیدترین ها

راهنمای سفر 17 بهمن ، 1402 7 دقیقه
مراکز خرید وسایل کمپینگ

مراکز خرید وسایل کمپینگ در شهر تهران زیاد هستند و فروشگاه های متعددی برای ارائه این امکانات وجود دارد. واقعیت این است که خیلی از ما تصور می کنیم که برای برگزاری کمپ و پیاده روی در دل طبیعت به تجهیزات خاصی نیاز نداریم. اما واقعیت جز این است!

اگر فقط ۱ بار حضور در طبیعت را بدون تجهیزات خاصی تجربه کرده باشید، متوجه می شوید که مشکلاتی پیش بینی نشده برای شما پیش خواهند آمد. داشتن یک سرپناه، وسایل و تجهیزات لازم برای گرم کردن غذا، تجهیزات برای در امان ماندن از باران، گرما و مزاحمت حشرات مختلف، امکانات لازم برای کمک های اولیه و مواردی از این دست، همگی جزو ملزوماتی هستند که به آن ها احتیاج داریم.

مراکز خرید وسایل کمپینگ

مراکز خرید وسایل کمپینگ در شهر تهران از جمله نقاطی هستند که شما را برای یک خرید کامل و مطمئن راهنمایی خواهند کرد. در سال‌ های اخیر فعالیت‌ هایی مانند پیاده‌روی در طبیعت، طبیعت گردی، کمپینگ و Out Door در میان قشر های مختلف طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بر همین اساس فروشگاه ‌های زیادی در حال حاضر شروع به عرضه تجهیزات مخصوص برای این فعالیت ها کرده‌اند. جالب است که بدانید. این فروشگاه‌ ها حتی برای فعالیت‌ هایی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری کردن در طبیعت، دویدن در طبیعت و ماهیگیری هم تجهیزات مورد نیاز شما را ارائه می ‌کنند.

البته نکته قابل توجه که باید به آن اشاره کنیم این است که این فعالیت‌ ها، فعالیت‌ هایی هستند که مخصوص یک فصل خاص نبوده و در تمام فصول سال می‌ توانید آن ها را انجام دهید. اما باید بدانید که در هر فصل شما به تجهیزات خاص همان جغرافیا و فصل احتیاج دارید. برای مثال پوشش و تجهیزات برای افرادی که فصل زمستان را برای برپایی کمپ، کوهنوردی یا پیاده‌روی انتخاب می‌ کنند با تجهیزات و امکانات افرادی که در فصل‌ های گرم سال یا فصول معتدل سال قرار است فعالیت ‌های این چنینی را انجام دهند، کاملاً متفاوت است.

مراکز خرید وسایل کمپینگ

نکات مهم قبل از خرید تجهیزات از مراکز خرید وسایل کمپینگ

قبل از خرید کردن باید چند نکته را مدنظر بگیرید.

  • اول اینکه از نیاز های فردی خود اطلاع داشته باشید تا به راحتی بتوانید یک برنامه صحیح و کاربردی را برای سفر خود به دل طبیعت ترتیب دهید.
  • همچنین از راهنمایی کوهنوردان و طبیعت گردانی که در فضای مجازی و اینترنت تجربیات خود را به صورت تعامل با بقیه افراد اشتراک می‌ گذارند، استفاده کنید.
  • جالب است که بدانید فروشگاه‌ های مختلفی وجود دارند که حتی در فضای مجازی هم فعال بوده و در کنار مراجعه حضوری می توانید آمار عرضه محصولات مختلف در آن فروشگاه ها را بدون خارج شدن از خانه تهیه کنید یا به راحتی خرید خود را انجام دهید.
  • فراموش نکنید که اصل بودن و ضمانت اصالت محصولات یکی از فاکتور هایی است که برای تهیه تجهیزات از مراکز خرید وسایل کمپینگ باید به آن دقت کرد. تضمین بازگشت و همینطور ارائه بهترین کالا ها با ضمانت اصالت، از نکات بسیار مهم در زمان خرید تجهیزات مورد نظر شما هستند.

نکات مهم بعد از خرید تجهیزات از مراکز خرید وسایل کمپینگ

این نکات را در نظر داشته باشید تا با مشکلی جدی بعد از تهیه کردن وسایل مورد نظرتان مواجه نشوید.

  • بعد از خرید کردن از یک فروشگاه خوشنام و معتبر و مراکز خرید وسایل کمپینگ که خدمات خود را با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت عرضه می‌ کنند، مطمئن شوید که پشتیبانی و پاسخگویی فروشگاه از شما حمایت خواهد کرد و به تمام ابهامات و سوالات شما در کوتاه‌ ترین زمان ممکن پاسخ می ‌دهد.
  • همچنین یکی از مشکلات عمده‌ای که افراد در خرید وسایل مورد نظر برای کمپینگ و کوهنوردی و حضور در طبیعت با آن روبرو هستند این است که نحوه صحیح استفاده از آن ها را بلد نبوده یا اگر مشکلی پیش آمد نمی ‌توانند آن را به راحتی مرتفع کنند. بر همین اساس یک فروشگاه حرفه‌ای و معتبر در ارائه محصولات کمپینگ، باید به راحتی بتواند با ارائه بهترین پشتیبانی و خدمات، مشکلات پیش آمد کرده برای کاربران حل کند.

مراکز خرید وسایل کمپینگ

معرفی مراکز خرید وسایل کمپینگ

در این قسمت با معرفی فروشگاه های معتبر در زمینه تهیه و خرید وسایل کمپینگ با شما هستیم.

  1. فروشگاه لوازم کوهنوردی و ورزشی موج کوه

آدرس: تهران، محله پامنار، امیرکبیر، جارچی باشی.

  1. مجموعه فروشگاه های لوازم سفر و شکار قبیله

آدرس: تهران، محله پامنار، امیرکبیر، جارچی باشی.

  1. فروشگاه لوازم کوهنوردی و نظامی

آدرس: تهران، گمرک، میدان رازی، ضلع جنوب غربی، پلاک ۵۴.

  1. فروشگاه تجهیزات کوهنوردی قله قاف و یوسفیان

آدرس: تهران، محله منیریه، ولیعصر، روبروی پاساژ حکمت ایرانیان، پلاک ۹۸۸.

  1. فروشگاه لوازم کوهنوردی و ورزشی بنادک

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میان منیریه، روبروی پاساژ تابان، پلاک ۹۹۴.

  1. فروشگاه کوهنوردی و کمپینگ کوهپوش

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، بین حکیم و همت، مرکز خرید هامون، طبقه اول، واحد ۴۴.

  1. فروشگاه لوازم کوهنوردی کوه سایت

آدرس: تهران، تقاطع خیابان امام خمینی و تندرو میدان راه آهن میدان تجریش.

  1. فروشگاه لوازم کوهنوردی ماکالو

آدرس: تهران، خیابان آیت الله مطهری، نبش پروشات.

  1. فروشگاه لوازم سفر و تجهیزات کوهنوردی همنورد

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، نرسیده به چهار راه سپه، پلاک ۱۰۲۸.

  1. فروشگاه کوهنورد مارکت

 آدرس: تهران، کارگر جنوبی، پلاک ۲۶۳.

فروشگاه‌ هایی که در قسمت بالا به آن ها اشاره کردیم در دسته بهترین فروشگاه ‌های عرضه محصولات کمپینگ و کوهنوردی به حساب قرار دارند. همچنین بد نیست بدانید که فروشگاه موج کوه، شکار قبیله، بنادک، کوهپوش، ماکالو و همنورد جز فروشگاه‌ هایی هستند که فروش و ارائه محصولات خود را به صورت آنلاین هم انجام می ‌دهند.

همچنین در تهران فروشگاه‌ های متعدد دیگری مانند خیمه ایران نوین، خیمه سپه، فراچرم، آرامون، چمدان سپیده، لوازم شکار دیانا، کیف الماس، کیف راستی، کیف شیک، کیف ایده آل و موارد دیگری هم وجود دارند که به راحتی می‌ توانید وسایل کوهنوردی، کمپینگ و اقامت در طبیعت را از آن ها تهیه کنید.

مراکز خرید وسایل کمپینگ

دیگر لوازم مورد نیاز برای کمپینگ و کوهنوردی 

بد نیست بدانید که برای مراجعه به مراکز خرید وسایل کمپینگ و کوهنوردی، شما در کنار تهیه کردن وسایل طبیعت گردی و کمپینگ به تجهیزاتی مانند چراغ پیشانی، پوشاک مورد نیاز برای اقامت در طبیعت، کفش استاندارد کوهنوردی، تجهیزات لازم برای اقامت شبانه در طبیعت، نَنوی کوهنوردی، سایبان، کیسه خواب، زیرانداز و موارد دیگری نیز احتیاج دارید. همچنین اگر به سنگ نوردی علاقه داشتید باید حتما ادوات و تجهیزات لازم برای این فعالیت را هم تهیه کنید.

همچنین اگر ابزاری که تهیه می‌ کنید استاندارد بوده و اصالت داشته باشند، هم جان شما و اطرافیانتان را حفظ خواهند کرد و هم در کنار آن یک صرفه‌جویی و سرمایه‌گذاری طولانی مدت برای آینده شما به حساب می آید. هیچگاه فراموش نکنید که این تجهیزات اگر مطمئن بوده و کیفیت و اصالت داشته باشند، همیشه همراه و در کنار شما خواهند بود.

همه چیز باید حساب شده باشد

ما در این مطلب به شما گفتیم که برای مراجعه به مراکز خرید وسایل کمپینگ بهتر است از چه فروشگاهی خرید کنید و چه نکاتی را برای قبل و بعد از تهیه این وسایل در نظر بگیرید. البته همانطور که در قسمت‌ های قبل ‌تر اشاره کردیم در شهر تهران فروشگاه ‌های متعدد و متنوعی برای عرضه و ارائه محصولات مورد نیاز طبیعت گردی، کمپینگ و کوهنوردی وجود دارند. تنها نکته‌ای که باید در زمان تهیه محصولات مورد نظر خود در نظر بگیرید اصالت و معتبر بودن برند هایی است که تهیه می‌ کنید. همچنین حتما از پشتیبانی ۲۴ ساعته و همیشگی فروشگاه از شما و تجهیزاتی که تهیه کرده‌اید هم مطمئن شوید تا در آینده با مشکلی جدی برای تهیه و استفاده کردن از تجهیزات خود روبرو نباشید.

تور های ویژه