چطور از فرودگاه سووارنابومی بانکوک به شهر برویم؟

پربازدیدترین ها

راهنمای سفر 21 بهمن ، 1402 7 دقیقه
حمل و نقل فرودگاه سووارنابومی

فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی در بانکوک بزرگ‌ترین فرودگاه تایلند است و یکی از جالب‌ترین مراکز حمل‌ونقل در جهان محسوب می‌شود. امکانات این فرودگاه بسیار عالی است و پروازهای روزانه را به هر قاره دارد. سالانه حدود ۵۸ میلیون مسافر از طریق سیستم حمل و نقل فرودگاه سووارنابومی به سراسر جهان سفر می‌کنند. این فرودگاه، ورودی و خروجی بین‌المللی تایلند و مرکز اصلی حمل و نقل آسیای جنوب شرقی محسوب می‌شود. حمل و نقل فرودگاه سووارنابومی سریع و آسان است و سالن‌های اصلی ورودی و خروجی دارای امکانات متنوعی هستند. فرودگاه بین‌المللی بانکوک حدود ۲۶ کیلومتر خارج از شهر است اما رسیدن به مرکز شهر بانکوک، از طریق اتوبوس یا تاکسی آسان است؛ هرچند در ساعات شلوغی روزهای هفته باید منتظر ترافیک باشید! در این مقاله از سفرهای پایتخت قصد داریم شما را با فرودگاه سووارنابومی بیشتر آشنا کنیم.

نگاه کلی به فرودگاه سووارنابومی

فرودگاه سووارنابومی بانکوک که با نام غیر رسمی فرودگاه بانکوک نیز شناخته می‌شود، اصلی‌ترین فرودگاه بانکوک و شلوغ‌ترین فرودگاه کل کشور تایلند است. اگرچه قرار بود این فرودگاه تنها فرودگاه بانکوک باشد، اما گردشگری پررونق تایلند منجر به بازگشایی دومین فرودگاه بانکوک (Don Mueang) شد. نام فرودگاه سووارنابومی برخاسته از نام خود تایلند است؛ زیرا نام مستعار این کشور Suvarnabhumi به معنای سرزمین طلایی می‌باشد. فرودگاه بانکوک دارای یک ترمینال تک سرنشین است که پروازهای داخلی و خارجی را انجام می‌دهد. علاوه بر این، حدود ۳۶ کیلومتر با مرکز شهر شلوغ فاصله دارد.

تعداد مسافر

کدIATA

کدICAO

۶۵ میلیون

BKK

VTBS

 

ورود، خروج، و ترانزیت فرودگاه سووارنابومی

اشاره کردیم که سیستم حمل و نقل فرودگاه سووارنابومی نقش اصلی در پرواز‌های بین‌المللی ایفا می‌کند. امکانات بالایی که این فرودگاه به مسافران ارائه می‌دهد باعث محبوبیت آن در سطح جهان شده است. امکانات پروازهای ورودی، خروجی و ترانزیت فرودگاه سووارنابومی با هم متفاوت هستند.

پروازهای خروجی

تمامی پروازهای فرودگاه بانکوک در باجه‌های چک این هواپیمایی در طبقه چهارم انجام می‌شود. بررسی‌های داخلی از ردیف B تا C انجام می‌شود. ردیف A به مسافران فرست کلاس و رویال سیلک تای ایرویز اختصاص دارد. برای پروازهای بین‌المللی، باید به ردیف‌های D تا W بروید. همیشه حداقل ۲ ساعت قبل از پروازهای بین‌المللی یا یک ساعت قبل از پروازهای داخلی در فرودگاه حضور داشته‌ باشید.

پروازهای ورودی

بسته به خطوط هوایی و مسیر پرواز شما، ممکن است ورود شما به ساختمان ترمینال اصلی از طریق دروازه ترمینال یا گیت اتوبوس باشد. برای دروازه‌های اتوبوس، شما را به چند صد متری اداره مهاجرت (در طبقه دوم) می‌رسانند. این در حالی است که از طریق دروازه‌های ترمینال، ممکن است نیاز باشد برای رسیدن به اداره مهاجرت، کمی پیاده‌روی کنید. رستوران‌ها، موبایل فروشی‌هایی با امکان ارائه سیم‌کارت و دستگاه‌های خودپرداز خارج از گمرک در سالن ورودی فرودگاه سووارنابومی بانکوک وجود دارد.

ترانزیت

مسافران ترانزیت باید به پست‌های بازرسی خطوط هوایی واقع در همان طبقه فرودگاه بروند. اگر زمان زیادی تا پرواز بعدی خود وقت دارید و می‌خواهید بخوابید، به طبقه چهارم بروید (از اداره مهاجرت رد نشوید) و خود را به اتاق‌های استراحت لویی در Concourse G برسانید تا در آنجا به راحتی استراحت کنید. در غیر این صورت، می‌توانید در مغازه‌های معاف از مالیات این فرودگاه خرید کنید یا یک وعده غذایی صرف کنید. انواع و اقسام غذای تایلندی، فست‌فود و غذاهای متنوع دیگر در ترمینال خروجی در دسترس مسافران هستند.

حمل و نقل فرودگاه سووارنابومی

چطور از فرودگاه سووارنابومی بانکوک به مرکز شهر برویم؟

همان‌طور که قبلاً هم اشاره شد، فرودگاه بانکوک در حدود ۳۶ کیلومتری شهر بانکوک پایتخت تایلند است که حدود ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. خوشبختانه، روش‌های مختلف و متنوعی برای حمل و نقل فرودگاه سووارنابومی  به مرکز شهر وجود دارد. به شما امکان می‌دهد که حتی اگر در نیمه‌شب هم به بانکوک رسیدید؛ نگرانی برای رفتن به مرکز شهر نداشته‌ باشید. در جدول زیر روش‌های مختلف حمل و نقل فرودگاه سووارنابومی تا مرکز شهر را با هم مقایسه کرده‌ایم.

روش حمل و نقل

هزینه( به بات)

دسترسی

زمان تا مرکز شهر

اتوبوس فرودگاه

۳۵-۶۰

۴ صبح تا ۱۱ شب

۶۰-۱۲۰ دقیقه

مترو

۴۵

۶ صبح تا ۱۰ شب

۳۰ دقیقه

تاکسی

۸۰۰-۱۲۰۰

تمام هفته ۲۴ ساعته

۳۲ دقیقه

کرایه اتومبیل

متغیر (بسته به ماشین موردنظر)

تمام هفته ۲۴ ساعته

۳۲ دقیقه

سرویس استقبال

متغیر (بسته به ماشین موردنظر)

تمام هفته ۲۴ ساعته

۳۲ دقیقه

 

اتوبوس فرودگاه

اگر می‌خواهید با اتوبوس از فرودگاه به مرکز شهر بانکوک رفت و آمد کنید؛ چند گزینه برای شما وجود دارد. اولین گزینه یک سرویس شاتل است که مستقیماً از فرودگاه به مرکز شهر می‌رود. گزینه دوم حمل و نقل عمومی شهری است که از مرکز حمل و نقل عمومی که حدود ۴ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد، انجام می‌شود.

سرویس شاتل

اتوبوس مخصوص شاتل به طور اختصاصی از فرودگاه تا مرکز حمل و نقل عمومی حرکت می‌کند. شما برای رفتن از فرودگاه به مرکز شهر بانکوک، می‌توانید با اتوبوس خصوصی S1 شاتل با قیمت ۶۰ بات (۱.۶۳ یورو) استفاده کنید. اتوبوس شاتل همه روزه بین ساعت ۶ صبح تا ۸ شب رفت و آمد می‌کند. این سرویس هر ۳۰ دقیقه از منطقه ورود در دروازه ۷ در سطح دوم (طبقه ۱) حرکت می‌کند. سرویس شاتل در Jommarat Junction، Lan Luang Rd ، Phan Fa ، Democracy Monument، Wat Bowonniwet، Khao San Rd، و انتهای شمالی Sanam Luang در نزدیکی بنای یادبود جنگ جهانی اول توقف می‌کند.

شما می‌توانید بلیط‌ها را فقط با پول نقد و با استفاده از ارز محلی خریداری کنید، بنابراین توصیه می‌کنیم مقداری پول در طبقه اول برداشت کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که اگر کرایه با اسکناس‌های درشت پرداخت کنید، ممکن است رانندگان پول خرد نداشته‌ باشند. بنابراین بهترین کار این است که برای جلوگیری از ضرر، از قبل مقداری از پول خود را در کیوسک‌ها تعویض کنید.

اتوبوس عمومی

در حال حاضر هیچ خط اتوبوس شهری مستقیمی از فرودگاه سووارنابومی به شهر وجود ندارد. علاوه بر این، نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس عمومی در ۴.۳ کیلومتری فرودگاه است که اگر چمدان زیادی داشته باشید، احتمالاً برای شما سخت خواهد بود. اگر نمی‌خواهید تمام مسیر تا ایستگاه را پیاده طی کنید، یک اتوبوس شاتل تعیین‌شده از فرودگاه تا مرکز حمل‌ونقل وجود دارد. اما اگر می‌خواهید با اتوبوس عمومی شهری به شهر سفر کنید؛ مراحل زیر را انجام دهید:

  1. به منطقه ورودی در طبقه ۲ بروید
  2. اتوبوس شاتل که به مرکز حمل و نقل عمومی می‌رود را پیدا کنید.
  3. وقتی به PTC رسیدید، با اتوبوس عمومی به مرکز شهر بروید. خطوط اتوبوس ۵۵۵، ۵۵۸ و ۵۵۹ هستند.

اتوبوس عمومی همه روزه بین ساعت ۴ صبح تا ۱۱ شب کار می‌کند. قیمت آن ۳۵ بات است که تقریباً یک یورو است. البته شما فقط می‌توانید این مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنید؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم از قبل به میزان لازم پول نقد تهیه کنید. سواری معمولی با اتوبوس عمومی بسته به ترافیک ۱-۲ ساعت طول می‌کشد. بانکوک به دلیل ترافیک شهرت زیادی دارد، بنابراین اگر می‌خواهید در ساعت خاصی در شهر باشید، این را در نظر داشته باشید. در طول روز، اتوبوس‌ها معمولاً هر ۲۰ دقیقه یک‌بار حرکت می‌کنند. قیمت بلیط اتوبوس‌های عمومی تفاوت چندانی با بلیط‌های مترو ندارد. بنابراین، توصیه می‌کنیم به جای اتوبوس عمومی، سفر با مترو را در نظر بگیرید؛ زیرا به فرودگاه نزدیک‌تر است.

مترو

کسانی که بودجه کمتری دارند، احتمالاً از این‌که یک ایستگاه مترو در طبقه زیرزمین فرودگاه وجود دارد، هیجان‌زده خواهند شد. خط شهری که به عنوان لینک ریلی فرودگاه بانکوک نیز شناخته می‌شود، فرودگاه و شهر بانکوک را به هم متصل می‌کند. بااین‌حال، لطفاً توجه داشته باشید که هیچ خط مستقیمی از سووارنابومی به مرکز شهر وجود ندارد.

ایستگاه‌های مترو عبارتند از:

  • فرودگاه سووارنابومی
  • لات کرابانگ
  • بان تاپ چانگ
  • هوآ ماک
  • رامخامهائنگ
  • مککاسان
  • راچاپراروپ
  • فایا تای

 بنابراین اگر می‌خواهید به مرکز شهر بروید؛ به قطار دیگری در ایستگاه فایا تای نیاز دارید. قیمت مترو تا فرودگاه فایا تای حدود ۱.۲۲ یورو است، اما شما باید این مبلغ را به ارز محلی پرداخت کنید؛ بنابراین، توصیه می‌کنیم از قبل ۴۵ بات برای بلیط تهیه کنید.

علاوه بر این، مترو فقط بین ساعت ۶ صبح تا نیمه شب هر ۱۰ دقیقه حرکت می‌کند. خطوطی که می‌توانید با آنها بروید سووارنابومی-فایا تای و سپس یکی از خطوط متروی ۲۸۱, ۲۸۳, ۳۷۹ هستند. شما برای رسیدن به فایا تای حدود ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارید. اگر با چمدان کم یا بدون چمدان سفر می‌کنید؛ استفاده از مترو تجربه عالی برای احساس فضای شهر شلوغ است. اما، اگر چند چمدان دارید، یک وسیله حمل و نقل راحت‌تر گزینه بهتری برایتان خواهد بود.

تاکسی

تاکسی‌ها همیشه راحت‌ترین وسیله حمل و نقل هستند، زیرا تمامی روزهای هفته به صورت تمام وقت در دسترس هستند. تنوع تاکسی‌ها نیز زیاد است! از ماشین‌های معمولی گرفته تا مینی‌بوس‌ها، بسته به تعداد مسافران و چمدان‌ها، می‌توانید هر نوع تاکسی را که مناسب شماست انتخاب کنید.

چگونه در فرودگاه تاکسی بگیریم؟

تاکسی گرفتن در فرودگاه سووارنابومی بانکوک کار بسیار راحتی است. برای این کار کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • مرحله ۱: از منطقه ورود خارج شوید و با یک پله برقی یا آسانسور به طبقه پایین به طبقه ۱ (طبقه همکف) بروید. تاکسی‌ها در نزدیکی ورودی‌های ۳، ۴، ۷ و ۸ قرار دارند.
  • مرحله ۲: بلیطی را که شماره تاکسی را نشان می‌دهد؛ از کیوسک تاکسی خودکار طبقه اول دریافت کنید. دقت کنید کنید همه تاکسی‌ها تعداد خطوط مشخص و نظم خاصی دارند و نمی‌توانید بدون بلیط سوار آنها شوید.
  • مرحله ۳: به سمت شماره خط مشخص شده در بلیط خود بروید و از سواری خود لذت ببرید.

پرداخت کرایه تاکسی

کرایه معمول تاکسی به بانکوک بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ بات است که حدود ۲۲ تا ۳۳ یورو است. متاسفانه  شما نمی‌توانید کرایه تاکسی را با کارت اعتباری پرداخت کنید، زیرا پرداخت کرایه تاکسی فقط به صورت نقدی امکان‌پذیر است. همچنین، باید حتما کرایه خود را به بات پرداخت کنید. اگر می‌خواهید در فرودگاه سووارنابومی تاکسی بگیرید؛ حتما نکات زیر را در نظر داشته‌باشید که ممکن است به شما کمک کنند:

  1. همیشه مقداری ارز محلی همراه خود داشته باشید
  2. اگر پول نقد ندارید؛ دستگاه‌های خودپرداز و صرافی‌های ارز در طبقه اول فرودگاه وجود دارد
  3. دستگاه‌های خودپرداز کارمزد برداشت دارند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم مبلغ کمتری را برداشت کنید
  4. باجه‌های صرافی در فرودگاه بهترین نرخ ارز را ندارند، بنابراین فقط مقدار مورد نیاز را تعویض کنید. بقیه مبلغ مورد نظر خود را می‌توانید در صرافی‌های شهر تعویض کنید.
  5. اسکناس‌های کوچک‌تری دریافت کنید، زیرا گاهی اوقات ممکن است رانندگان پول خرد نداشته باشند

حمل و نقل فرودگاه سووارنابومی

اجاره اتومبیل

اگر نمی‌خواهید به وسایل حمل و نقل عمومی وابسته باشید یا دوست دارید که به سادگی از گشت و گذار در بانکوک به تنهایی لذت ببرید؛ اجاره ماشین ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد! خوشبختانه، چندین گزینه برای کرایه ماشین وجود دارد که شما می‌توانید از بین آن‌ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

محبوب‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو Avis، Hertz و Chic Car Rent هستند. شرکت‌های دیگری که ممکن است با آن‌ها مواجه شوید عبارت‌اند از Budget، Drive Car Rental، Europcar، National، Sixt و Thrifty.

برای جلوگیری از دردسر، توصیه می‌کنیم ماشین مورد نظر خود را از قبل به صورت آنلاین اجاره کنید. میانگین قیمت برای کرایه اتومبیل به مدت سه روز حدود ۱۱۰ یورو است. اگر به صورت آنلاین اتومبیل اجاره نکرده‌اید؛ می‌توانید به صورت حضوری در سالن ورودی (طبقه ۲) ماشین کرایه کنید. بیش از ۱۵ شرکت خدمات کرایه اتومبیل در داخل ساختمان فرودگاه سووارنابومی وجود دارند که اکثر آن‌ها تمامی روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.

لیموزین فرودگاه

اگر برای یک مسافرت لوکس به بانکوک آمده‌اید و سفر با ماشین درجه یک را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از فرودگاه سووارنابومی لیموزین کرایه کنید. از سالن ورودی، نزدیک‌ترین پیشخوان خدمات (در طبقه اول) را پیدا کنید و از بین ۸ وسیله نقلیه لوکس موجود از لیموزین گرفته تا بی ام و انتخاب کنید. نرخ‌ها با توجه به نوع وسیله نقلیه و مسافت متفاوت است. برای یک سفر ۴۰ دقیقه‌ای به مرکز شهر، Silom، Rajathewi، Sukhumvit یا Phayathai، نرخ ثابت از ۹۵۰ بات برای ایسوزو MU-7 تا ۱۲۰۰ بات برای تویوتا کامیتر یا کابین سبک لندن تا ۲۲۰۰ بات برای BMW سری ۷ شروع می‌شود. این خدمات ۲۴ ساعته در دسترس است.

سرویس استقبال فرودگاه

در نهایت، اگر روش‌های آنلاین راحت را برای رزرو حمل‌ونقل از قبل ترجیح می‌دهید، رزرو سرویس استقبال فرودگاه یک گزینه عالی است. یک راننده حرفه‌ای هنگام ورود شما در فرودگاه منتظر می‌شود و از شما استقبال می‌کند و شما را مستقیماً به محل اقامتتان در شهر می‌برد.

خطوط هوایی فرودگاه سووارنابومی بانکوک

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، دو فرودگاه در بانکوک وجود دارد که عبارت‌اند از سووارنابومی و دن مئونگ. این حال، سووارنابومی به خطوط هوایی مقرون‌به‌صرفه‌تری خدمات‌رسانی می‌کند و همین آن را به شلوغ‌ترین فرودگاه تایلند تبدیل می‌کند.محبوب‌ترین خطوط هوایی که از سووارنابومی پرواز می‌کنند، بانکوک ایرویز، تای ایرویز، تای اسمایل و تای ویت جت ایر هستند که بیشتر پروازهای خارج از کشور را ارائه می‌دهند. بیشترین پروازهای این خطوط هوایی به سنگاپور (SIN)، پوکت (HKT)، کوه سامویی (USM) و توکیو (NRT) است. متداول‌ترین خطوط هوایی پروازهای ورودی و خروجی سووارنابومی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ایرآسیا
  • خطوط هوایی چین
  • امارات
  • خطوط هوایی هنگ کنگ
  • خطوط هوایی کره
  • خطوط هوایی مالزی
  • میانمار ایرویز
  • هواپیمایی قطر
  • خطوط هوایی ویتنام

امکانات فرودگاه سووارنابومی بانکوک

همان‌طور که قبلاً گفتیم، فرودگاه سووارنابومی یک ساختمان بزرگ است. همچنین این فرودگاه دارای ۱۳۰ ایست بازرسی کنترل گذرنامه برای ورود، ۷۲ ایست بازرسی برای خروج، ۲۶ ایست بازرسی گمرکی برای ورود، ۸ ایست بازرسی برای خروج و ۳۶۰ باجه ورود است. این همه چیز را برای آسایش مسافران فراهم کرده است. فرودگاه سووارنابومی از یک مرکز پزشکی گرفته تا ۵۰ سالن غذاخوری، خدمات و امکانات فراوانی را برای مسافرانی که در حال توقف هستند یا در انتظار پرواز هستند، ارائه می‌کند. در ادامه به لیستی از خدمات ارائه شده توسط فرودگاه سووارنابومی اشاره می‌کنیم:

  • انبار چمدان و کمد
  • وای فای رایگان
  • اداره پست
  • مرکز پزشکی
  • نمازخانه‌ها
  • فروشگاه‌های بدون گمرک
  • انواع غذا، نوشیدنی و مغازه خرده فروشی
  • میزهای اطلاعات
  • توالت و اتاق مراقبت از نوزاد
  • خدمات چمدان
  • هتل فرودگاه
  • اتاق‌های استراحت
  • صرافی و دستگاه‌های خودپرداز

پارکینگ در فرودگاه سووارنابومی

پارکینگ کوتاه مدت و بلند مدت در فرودگاه بین‌المللی بانکوک در دسترس است. پارکینگ‌های ۲ و ۳، برای استفاده کوتاه مدت، داخل ساختمان هستند و روبروی ساختمان ترمینال اصلی قرار دارند. طبقه ۵ هر دو پارکینگ مستقیماً به طبقه سوم ترمینال فرودگاه (به ترتیب دروازه‌های ورودی ۳ و ۸) متصل می‌شود. هزینه پارکینگ نسبتاً گران است و ۵۰ بات برای ۲ ساعت و تا ۲۵۰ بات برای ۷ ساعت یا بیشتر می‌رسد. در مجاورت پارکینگ‌های ۲ و ۳، پارکینگ‌های ۱ و ۴ در فضای باز، فضاهای پارک اضافی را در صورت نیاز فراهم می‌کنند.

پارکینگ طولانی‌مدت در فضای باز، روبروی مرکز حمل‌ونقل عمومی است که از ساختمان پایانه اصلی فاصله دارد. اگر اینجا پارک می‌کنید، باید از ترانسفر داخلی فرودگاه استفاده کنید تا به ترمینال فرودگاه برسید. هزینه پارکینگ از ۲۰ بات در ساعت شروع می‌شود و تا ۱۴۰ بات در روز می‌رسد.

حمل و نقل فرودگاه سووارنابومی

اقامت در اطراف فرودگاه

بیش از ۲۵ هتل و اقامتگاه در شعاع ۳ کیلومتری فرودگاه سووارنابومی وجود دارد. قیمت اتاق‌ها از ۳۰ تا ۶۰ یورو برای دو نفر شروع می‌شود. اگرچه گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری نیز وجود دارد! به عنوان مثال اقامتگاه‌های نزدیک با قیمت متوسط ​​۲۰ یورو نیز وجود دارند. با این حال، به شما توصیه می‌کنیم که از قبل گزینه مورد نظر خود برای اقامت را رزرو کنید و ترتیب ورود را بدهید تا کارها برایتان راحت‌تر و سریع‌تر پیش‌ برود.

سؤالات متداول

۱.آیا فرودگاه سووارنابومی تنها فرودگاه بانکوک است؟

خیر، فرودگاه دن مئونگ نیز در بانکوک وجود دارد ولی فرودگاه سووارنابومی فعال‌تر است.

۲.فرودگاه سووارنابومی چه امکاناتی به مسافران ارائه می‌دهد؟

این فرودگاه تمامی امکانات رفاهی از صرافی و خودپرداز گرفته تا اینترنت رایگان، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، اتاق کودک و اتاق استراحت را برای مسافران فراهم کرده است.

۳.چه روش‌هایی برای رفتن به مرکز شهر از فرودگاه سووارنابومی وجود دارد؟

شما می‌توانید برای رفتن به مرکز شهر از این فرودگاه، از اتوبوس، تاکسی، مترو، کرایه اتومبیل یا سرویس استقبال استفاده کنید.

۴.ارزان‌ترین روش رفتن به مرکز شهر از فرودگاه بانکوک چیست؟

اتوبوس عمومی و مترو ارزان‌ترین روش‌های رفتن به مرکز شهر از فرودگاه بانکوک است.

سخن پایانی

در این مقاله از سفرهای پایتخت در مورد حمل و نقل فرودگاه سووارنابومی و روش‌های رفتن از فرودگاه به مرکز شهر صحبت کردیم. در ادامه، برخی از امکانات رفاهی این فرودگاه بانکوک نیز اشاره کردیم. اگر شما هم قصد سفر به بانکوک و لذت بردن از زیبایی‌های آن را دارید؛ پیشنهاد ما به شما شرکت در تورهای تایلند سفرهای پایتخت است. سفرهای پایتخت برگزارکننده تورهای داخلی و خارجی، یک سفر رؤیایی در سواحل جذاب تایلند در بانکوک را برایتان رقم خواهد زد.

تور های ویژه