معرفی کامل هتل های لاهیجان

پربازدیدترین ها

راهنمای سفر 08 اسفند ، 1402 5 دقیقه
معرفی کامل هتل های لاهیجان

لاهیجان یکی از شهرستان های استان گیلان است و با عنوان عروس این استان نیز شناخته می شود. اغلب ما این شهر زیبا و سرسبز را با چای و کلوچه لاهیجان می شناسیم، اما جاذبه های توریستی و گردشگری بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد که اغلب آن ها طبیعی بوده و به گونه ای می توان این شهر را یکی از مناسب ترین شهرها برای طبیعت گردی دانست.

یکی از مهم ترین بخش های مسافرت به نقاط مختلف و بخصوص بخش های شمالی کشور را مسئله اقامتگاه تشکیل می دهد.

در این خصوص سوییت های بسیار زیادی در استان های شمالی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران هستند، با این حال امنیت هتل ها و هتل آپارتمان ها باعث شده است، اغلب مردم به سمت هتل های مناسب با هزینه متعارف روی آورند. در این مقاله مطرح ترین و بهترین هتل های شهر لاهیجان را به شما معرفی می کنیم تا در صورتی که قصد دارید به زودی به این شهر سفر کنید و به دنبال یک هتل مناسب برای اقامت می گردید بتوانید از خدمات اقامتی این هتل ها به خوبی استفاده نمایید.

هتل های لاهیجان

هتل های لاهیجان نیز همانند هتل هایی که در سایر شهرها و مراکز استان ها وجود دارند دارای ستاره های متعدد و امکانات مختلفی هستند. در این  مقاله هتل های ذیل را به شما معرفی می کنیم:

  1. هتل پنج ستاره رسپینا
  2. هتل چهار ستاره ابریشمی
  3. هتل چهار ستاره دهدار
  4. هتل سه ستاره جهانگردی
  5. هتل سه ستاره دریا کنار
  6. هتل آپارتمان سه ستاره تعطیلات
  7. هتل دو ستاره فجر
  8. واحد اقامتی شهرزاد
  9. هتل آپارتمان امپراطور

هتل رسپینا لاهیجان

هتل پنج ستاره رسپینا لاهیجان در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. نزدیکی به مرکز شهر و مناطق توریستی، از جمله تله کابین اهرار و استخر لاهیجان از بهترین و شاخص ترین ویژگی های این هتل است.

هتل پنج ستاره رسپینا، با چشم اندازی زیبا از جنگل های سرسبز و انبوه لاهیجان در فاصله ۵۶ کیلومتری فرودگاه رشت و ۶۰ کیومتری فرودگاه رامسر قرار دارد.

هتل رسپینا در ۵ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی شامل اتاق های رویال، توئین، استاندارد و سوییت اقامتی با ویو رو به کوه و یا محوطه بسیار زیبای هتل است.

در رستوران این هتل، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود به صورت انتخابی، بوفه ای و باز سرو می گردد. فضای سبز مناسب و گسترده، سالن ورزشی، زمین ورزش، بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، رستوران بام و کافی شاپ نیز در زمره مهمترین امکانات رفاهی و ورزشی هتل رسپینا قرار دارند.

آدرس هتل رسیپینا : لاهیجان، کیلومتر سه جاده لنگرود

ساعات تحویل و تخلیه اتاق: اتاق ها در ساعت ۱۵ تحویل داده می شوند و باید در ساعت ۱۲ تخلیه شوند.

معرفی کامل هتل رسپینا لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان

هتل چهار ستاره ابریشمی لاهیجان در تابستان ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل در مجاورت دریاچه مصنوعی لاهیجان قرار دارد. نزدیک بودن به مراکز گردشگری از جمله شیطان کوه، حمام قدیمی گلشن، تالاب سوستان، موزه تاریخی چای، آرمگاه کاشف السلطنه و تله کابین لاهیجان از جمله مهم ترین ویژگی های این هتل از حیث دسترسی به حساب می آیند.

این هتل دارای ۲۹ اتاق است که با عناوین خاصی همچون اتاق توئین و سوییت در شش طبقه قرار گرفته اند. استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ و اجاره خودرو بدون راننده از مهم ترین امکاناتی است که توسط این هتل ارائه می شود. در رستوران این هتل انواع غذای سنتی و ایرانی به صورت انتخابی سرو می گردد.

آدرس هتل ابریشمی لاهیجان : لاهیجان، میدان بسیج

ساعات تحویل و تخلیه اتاق: اتاق ها در ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و باید در ساعت ۱۲ تخلیه شوند.

معرفی کامل هتل ابریشم لاهیجان

هتل دهدار لاهیجان

هتل چهار ستاره دهدار لاهیجان در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است، اما در سال ۱۳۹۷ بازسازی کاملی بر روی آن صورت گرفت. هتل دهدار در یک منطقه خوش آب و هوا و بین کوه و دریا قرار دارد. به صورت دقیق تر این هتل بین شهرهای آستانه اشرفیه و سیاهکل قرار گرفته است و از زیباترین هتل‌ های شمال کشور به شمار می‌ رود.

نزدیک بودن به برخی از اماکن توریستی شمال کشور از جمله شیطان کوه و استخر، تله کابین، تالاب سوستان و بقعه چهار پادشاه مهم ترین ویژگی های این هتل از حیث دسترسی هستند. اقامت در این هتل در ایام نوروز و از تاریخ ۲۸ اسفندماه صرفا با رزرو اتاق با حداقل دو شب امکان پذیر است.

این هتل در پنج طبقه ساخته شده است و دارای ۲۶ اتاق توئین و سوییت های تک نفره الی چهار نفره است. این هتل بسیاری از امکانات ضروری جهت اقامت در هتل ها را با کیفیت مطلوب ارائه می کند، اما اغلب امکانات مورد نظر به امکانات اقامتی در داخل اتاق ها محدود شده و امکانات عمومی چندانی را ارائه نمی کند.

همچنین هتل دهدار دارای یک رستوران شیک و مجلل است که انواع غذاهای ایرانی و سنتی را به صورت انتخابی سرو می کند.

آدرس هتل دهدار لاهیجان: لاهیجان، کیلومتر یک جاده لاهیجان، جنب ایران خودرو

ساعات تحویل و تخلیه اتاق: اتاق ها در ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و باید در ساعت ۱۲ تخلیه شوند.

معرفی کامل هتل های لاهیجان

هتل جهانگردی لاهیجان

هتل جهانگردی لاهیجان در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده است، اما جهت ارتقا کیفیت خدمات آن در سال ۱۳۶۴ مورد بازسازی کامل قرار گرفت و جلوه یک هتل کاملا لوکس و مدرن را به خود گرفت.

این هتل در یک منطقه جلگه ‌ای و با وسعت ۵۸۴ کیلومتر در میدان سپاه، جنب استخر بزرگ لاهیجان واقع شده و وابسته به شرکت ایرانگردی و جهانگردی است.

این هتل با بهترین موقعیت و امکانات به روز و همچنین کمترین فاصله تا فرودگاه و بازار، یکی از بهترین هتل ‌های لاهیجان محسوب می‌شود.

هتل جهانگردی لاهیجان در دو طبقه و ۲۳ اتاق و سوئیت، یک ویو و چشم انداز فوق العاده داشته و قطعا می تواند توجه شما را به عنوان یک مسافر به خود جلب نماید.

رستوران و کافی شاپ این هتل خدمات مطلوبی را به مهمانان ارائه می کنند. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود در این رستوران به صورت انتخابی سرو می شوند. ظرفیت رستوران این هتل بسیار گسترده است و می توان گفت در زمره بزرگترین هتل – رستوران های لاهیجان قرار دارد.

آدرس هتل جهانگردی لاهیجان: لاهیجان، میدان سپاه، جنب استخر

ساعات تحویل و تخلیه اتاق: اتاق های هتل جهانگردی نیز همانند اغلب هتل ها در ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و باید در ساعت ۱۲ تخلیه شوند.

هتل دریاکنار لاهیجان

هتل دریاکنار یکی از هتل های سه ستاره شهر لاهیجان است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. این هتل در کیاشهر قرار دارد و از مزایای اقامت در آن می ‌توان به دسترسی آسان و فاصله اندک تا ساحل زیبای دریای خزر اشاره کرد. این هتل با امکانات مناسب در چهار طبقه با ۱۸ اتاق و سوئیت در یک منطقه خوش آب و هوا در شهر لاهیجان قرار گرفته است.

از آنجا که سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به یکی از چالش برانگیزترین مسائل هتل ها تبدیل شده است، باید بگوییم که تمامی اتاق ها و سوییت های این هتل دارای سرویس ایرانی هستند و سرویس فرنگی به صورت مجزا در طبقات هتل تعبیه شده است.

این هتل صرفا غذای ایرانی را به صورت منوی انتخابی ارائه می کند و کافی شاپ نیز سرویس خود را به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار می دهد.

چشم انداز زیبا به سمت دریای خزر و محوطه بسیار زیبای این هتل یکی از مهم ترین ویژگی های برجسته هتل سه ستاره دریاکنار است.

آدرس ( مسیر۱ ) : گیلان – آستانه اشرفیه – کیاشهر – دستک – دهنه سر سپید رود

آدرس ( مسیر۲ ) : گیلان – لنگرود – چمخاله – چاف – دهنه سر سپید رود

آدرس ( مسیر۳) : گیلان – لاهیجان – انبارسر – دستک – دهنه سر سپید رود

ساعات تحویل و تخلیه اتاق: اتاق های هتل دریاکنار نیز در ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و باید در ساعت ۱۲ تخلیه شوند.

هتل تعطیلات لاهیجان

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. از مزایای این هتل می‌ توان دسترسی آسان به مراکز توریستی از جمله شیطان کوه، تله کابین احراز، آرامگاه کاشف السلطنه، بقعه شیخ زاهد گیلانی، استخر لاهیجان و  باغ ملی را نام برد.

این هتل در چهار طبقه بنا شده است و دارای ۱۲ باب آپارتمان تک نفره الی پنج نفره است. تمامی امکاناتی که برای یک مسافرت مطلوب و در یک هتل آپارتمان مورد نیاز شما باشد در این سوییت های مربوطه تعبیه شده است.

آدرس هتل تعطیلات لاهیجان : لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوه بیجار، نبش سعدی ۱۳

ساعات تحویل و تخلیه سوییت ها: سوییت های هتل آپارتمان تعطیلات ساعت ۱۳ تحویل داده می شوند و در ساعت ۱۲ تخلیه شوند.

معرفی کامل هتل های لاهیجان

هتل فجر لاهیجان

هتل فجر که با عنوان هتل آبشار نیز شناخته می شود، در سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع افتتاح شد. این هتل دارای ۲۵ واحد اقامتی با ظرفیت ۸۰ نفر است.

هتل فجر از قسمت شمالی به جاده لاهیجان و لنگرود، از قسمت جنوبی به کوه های سرسبز رشته کوه البرز، در بخش غرب به باغ چای و از شرق به جنگل و مزارع مشرف است.

فاصله هتل تا ساحل دریای چمخاله لنگرود ۱۵ کیلومتر بوده و تا شهرستان رامسر نیز ۷۰ کیلومتر است. این مجموعه به علت برخورداری از پوشش گیاهی متنوع و چشمه آب از موقعیت ویژه ای برخوردار است.  با اقامت در این هتل می توان لذت کوهنوردی را نیز به خوبی تجربه کرد. این هتل علاوه بر امکانات ضروری و رفاهی دارای یک رستوران بسیار بزرگ با ظرفیت ۲۰۰ نفر است.

آدرس هتل فجر لاهیجان : لاهیجان، کیلومتر سه جاده لاهیجان به لنگرود، جنب کلوچه نادری

ساعات تحویل و تخلیه اتاق ها: اتاق های هتل فجر ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و در ساعت ۱۳ تخلیه شوند.

واحد اقامتی شهرزاد

هتل شهرزاد لاهیجان در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است و در زمره هتل های کاملا مدرن و جدید التاسیس شهر لاهیجان قرار دارد.

این هتل در کیلومتر ۳ جاده لنگرود به لاهیجان واقع شده و از مزایای اقامت در آن می‌توان به دسترسی آسان به بام سبز، شیطان کوه، تالاب سوستان، پل خشتی و پارک جنگلی میرصفا اشاره کرد.

این هتل در پنج طبقه احداث شده است و ۴۸ اتاق دارد. رستوران این مجموعه در زمره بزرگ ترین رستوران های هتلی قرار می گیرد، چرا که ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ مهمان به صورت همزمان را دارد.

رستوران بام این مجموعه با یک چشم انداز بسیار زیبا، انواع غذای ایرانی، فرنگی و فست فود را به صورت انتخابی سرو می کند.

آدرس واحد اقامتی شهرزاد : لاهیجان، جاده لنگرود، بعد از هتل فجر

ساعات تحویل و تخلیه واحد ها: واحدهای هتل شهرزاد ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و در ساعت ۱۲ تخلیه می شوند.

هتل آپارتمان امپراتور لاهیجان

هتل آپارتمان امپراطور در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد، اما در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده است. این هتل در یک منطقه جنگلی بسیار زیبا با چشم انداز فوق العاده و در ۲۸ کیلومتری ساحل زیبای چمخاله و ۳۲ کیلومتری ساحل بی نظیر کیاشهر قرار دارد.

این هتل در شش طبقه بنا شده و دارای ۲۰ سوییت است. آشپزخانه در تمامی واحدها وجود داشته و به همین علت در این مجموعه رستوران طراحی نشده است.

چنین هتل بی نظیری به علت عدم احداث رستوران و عدم بهره مندی از امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی با قیمت کمتری در مقایسه با سایر هتل ها سرویس دهی می کند.

آدرس هتل آپارتمان امپراتور لاهیجان: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوبیجار

ساعات تحویل و تخلیه واحدها: واحدهای هتل آپارتمان امپراتور ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و در ساعت ۱۲ تخلیه می شوند.

تور های ویژه