بهترین هتل های بدروم با پارک آبی

پربازدیدترین ها

گردشگری 08 مهر ، 1403 5 دقیقه
بهترین هتل های بدروم

شهر زیبای بدروم، به دلیل سواحل زیبا، طبیعت بکر و تفریحات متنوع خود معروف است. در میان جذابیت‌های این شهر ساحلی، هتل‌هایی با پارک‌های آبی از جمله محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای مسافران هستند.

این هتل‌ها با ارائه امکانات تفریحی مناسب برای خانواده‌ها، به‌ویژه کودکان، تجربه‌ای پر از هیجان و آرامش را ترکیب می‌کنند. پارک‌های آبی بزرگ و مجهز در این هتل‌ها همراه با خدمات بی‌نقص و فضاهای لوکس، بدروم را به مقصدی ایده‌آل برای سفری خاطره‌انگیز و پرنشاط تبدیل کرده‌اند.

در ادامه با سفرهای پایتخت همراه باشید تا با بهترین هتل های بدروم که دارای امکانات رفاهی عالی و پارک آبی هستند، آشنا شوید.

هتل کاستا مایا بدروم | Costa Maya Bodrum

هتل کاستا مایا بدروم از بهترین هتل های بدروم است که تا اسکله تفریحی فقط ۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای امکاناتی مثل استخر روباز با سکوی آفتاب‌گیر، اتاق‌های بزرگ با بالکن خصوصی، وای‌فای رایگان و دکوراسیون مدرن، مینی بار، بوفه صبحانه ترکی در رستوران و تراس تابستانی مجاور است.

همچنین پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات کرایه اتومبیل و خدمات ترانسفر فرودگاه میلاس بدروم که در ۳۵ کیلومتری هتل قرار دارد از دیگر امکانات هتل کاستا مایا بدروم است.

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به مرکز شهر بدروم تنها ۵۰ متر از این هتل دورتر است و به قسمت‌های مختلف شهر می‌توانید به راحتی دسترسی داشته باشید.

هتل کاستا مایا بدروم | Costa Maya Bodrum

هتل لابراندا | Labranda Tmt Bodrum

هتل لابراندا در ۲.۶ کیلومتری موزه بزرگ “برج فرانسوی” قرار دارد و از جمله بهترین هتل های بدروم محسوب می‌شود.

این هتل دارای رستوران آلاکارته و اسنک بار در محل است و امکان استفاده از یک باشگاه تناسب‌اندام را دار و شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ترانسفر، وای‌فای رایگان، اتاق‌های با امکانات مناسب، استخر و بسیاری موارد دیگر است.

هتل لابراندا با آسیاب‌های بادی بدروم ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد و دارای ساحل اختصاصی با ۱۵ دقیقه‌ فاصله تا هتل است. همچنین فاصله کوتاهی با موزه باستان‌شناسی زیر آب بدروم دارد.

اقامتگاه ساحلی بدروم | Bodrum Beach Resort

اقامتگاه ساحلی بدروم یک هتل ۴ ستاره است که ۱.۹ کیلومتر تا آمفی‌تئاتر یونان فاصله دارد. این هتل دارای رستوران آلاکارته و اسنک بار در محل، پذیرش ۲۴ ساعته، و امکان استفاده از مرکز تناسب اندام را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

هتل ساحلی بدروم که ۲۰ دقیقه پیاده تا مرکز شهر بدروم فاصله دارد، به دروازه میندوس نزدیک است و تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی تا Gumbet Hamam فاصله دارد. همچنین ساحل گامبت در نزدیکی هتل قرار دارد و می‌توانید در عرض چند دقیقه با ماشین به آمفی‌تئاتر شهر باستانی هالیکارناسوس برسید.

بهترین هتل های بدروم اقامتگاه ساحلی بدروم | Bodrum Beach Resort

هتل یالیکاواک مارینا| Yalıkavak Marina

هتل یالیکاواک بدروم با ۳۶ اتاق که متصل به یک مرکز خرید در بدروم است، از بهترین هتل های بدروم و دارای پارک آبی است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد و شما می‌توانید از یک روز آرام در ساحل لذت ببرید.

از امکانات این هتل می‌توان به اسپا با خدمات کامل، سونا، وان آبگرم، حمام ترکی، استخر روباز فصلی، رستوران، کافی‌شاپ، بار کنار استخر و بار سالن، وای‌فای رایگان، مرکز تناسب‌اندام، باغ و تراس و پارکینگ رایگان است.

هتل ایزولینا بدروم | İsolina Bodrum

İsolina Bodrum واقع در شهر بدروم، ۱۶ کیلومتر از باشگاه قایق بادبانی مارینا بدروم، اقامتگاهی با استخر روباز فصلی، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس ارائه می‌دهد. این ملک دارای یک بار و همچنین رستورانی است که غذاهای آمریکایی سرو می‌کند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای‌فای رایگان در سراسر ملک است.

تمام واحدهای هتل با حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت و تهویه‌مطبوع دارند و اتاق‌های منتخب دارای قسمت نشیمن هستند. اتاق‌ها کمد لباس و کتری را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

ایستگاه اتوبوس شهرداری بدروم ۱۴ کیلومتر و خیابان بار بدروم ۱۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه Milas-Bodrum است که ۲۷ کیلومتر از İsolina Bodrum فاصله دارد.

بهترین هتل های بدروم هتل ایزولینا بدروم | İsolina Bodrum

هتل مارمارا بدروم | The Marmara Bodrum – Adult Only

هتل مارمارا بدروم که بالای تپه قرار دارد، یک استخر روباز با منظره ۱۸۰ درجه‌ای از خلیج بدروم و جزیره کوس ارائه می‌کند.

این هتل دارای امکاناتی مثل اسپا و مرکز تناسب‌اندام، پارکینگ رایگان، خدمات شاتل رایگان، اتاق‌هایی با Wi-Fi رایگان، اتاق‌های لوکس با مبلمان چوبی، تهویه‌مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و بالکن یا تراس خصوصی هستند.

همچنین در رستوران روباز هتل، ترکیبی از غذاهای بین‌المللی و ترکی در صبحانه، ناهار و شام به‌صورت آلاکارت سرو می‌شوند.

هتل مارمارا بدروم ۱۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بدروم میلاس و ۱ کیلومتر با قلعه بدروم فاصله دارد. به‌علاوه برای رفتن به ساحل، سرویس رفت و برگشت رایگان روزانه فراهم است که ساعت ۱۱:۳۰ حرکت کرده و ۵:۳۰ بعدازظهر به هتل برمی‌گردد.

هتل تایتانیک بدروم

هتل ۵ ستاره ساحلی تایتانیک بدروم از بهترین هتل های بدروم و دارای ۳۹۴ اتاق مجهز به امکانات عالی است.

از امکانات رفاهی این هتل می‌توان ساحل شنی در اطراف هتل، ترانسفر ساحلی رایگان هتل، موج‌سواری، صندلی‌های آفتاب‌گیر (شزلون)، کلوپ ساحلی رایگان در محل و کابانا (با هزینه اضافی)، خدمات درمانی در اسپا، پارک آبی، سونا، اتاق بخار، حمام ترکی و کلوپ رایگان کودکان اشاره کرد.

همچنین صبحانه رایگان، ۷ رستوران با انواع منوی نوشیدنی و غذا، ۳ کافی‌شاپ، اسنک بار، ۴ بار ساحلی و ۱۱ بار در سالن، وای فای رایگان، سالن زیبایی، استخر کودکان، استخر روباز فصلی، زمین تنیس در فضای باز و پارکینگ رایگان است.

هتل تایتانیک بدروم

هتل کفالوکا بدروم | Kefaluka Resort

هتل ۵ ستاره کفالوکا بدروم با ۴ استخر روباز و ۳۸۴ اتاق با امکانات مجهز و عالی برای مهمانان، از بهترین هتل‌ های بدروم محسوب می‌شود.

از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران‌ با انواع غذاهای ویژه، نوشیدنی‌های خاص، امکان موج‌سواری، شاتل ساحلی رایگان، کابانا (با هزینه اضافی)، چتر و صندلی‌های آفتاب‌گیر، اسپا، ۶ رستوران، کافی‌شاپ، اسنک بار، بار ساحلی و بار کنار استخر است،  پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، پارک آبی رایگان، باشگاه رایگان کودکان و یک استخر کودکان است.

هتل آرین ریزورت بدروم | Arin Resort Bodrum

هتل آرین ریزورت بدروم یک هتل ۵ ستاره با ۲۴۸ اتاق مجهز به همه امکانات است که قیمت اتاق‌ها شامل وعده‌های غذایی و نوشیدنی در رستوران‌ها و بارها می‌شود.

از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران‌ با شام‌ و غذاهای ویژه، نوشیدنی‌های خاص، صندلی‌های آفتاب‌گیر، ۲ استخر روباز، خدمات اسپا، ۴ رستوران، کافی‌شاپ، اسنک بار، ۳ بار در سالن، ساحل و کنار استخر، وای فای رایگان، استخر کودکان، استخر روباز فصلی و سونا، خدمات ماساژ، حمام ترکی و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

هتل آرین ریزورت بدروم | Arin Resort Bodrum

حرف آخر

بدروم، یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی ترکیه، مجموعه‌ای از هتل‌های فوق‌العاده با پارک‌های آبی دارد که تجربه‌ای هیجان‌انگیز و بی‌نظیر برای مسافران فراهم می‌کنند. این هتل‌ها، نه تنها امکانات مدرن و لوکس، بلکه پارک‌های آبی بزرگ و متنوعی دارند که برای خانواده‌ها، به‌ویژه کودکان، اوقات سرگرم‌کننده و مفرحی فراهم کرده‌اند.

همچنین با سواحل زیبا، استخرهای متعدد و خدمات رفاهی عالی، مکانی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلاتی آرام و پرانرژی در کنار تفریحات آبی هیجان‌انگیز هستند.

بدروم ترکیه

سؤالات متداول

بهترین هتل های بدروم در نزدیکی برج فرانسوی کدام اند؟

La Quinta By Wyndham و Sevin Hotel Pension بهترین استراحتگاه‌هایی هستند که در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از برج فرانسوی قرار دارند.

بهترین هتل های بدروم در نزدیکی ساحل کدام اند؟

هتل آزکا با ارائه خدمات خرید، باشگاه ورزشی و غواصی در کنار رستوران Limoon Cafe Restaurant در همان نزدیکی از جمله بهترین هتل‌های بدروم در نزدیکی ساحل است.

بهترین هتل‌ های خانوادگی در بدروم کدام اند؟

بسیاری از مسافران عاشق اقامت در هتل‌های با امکانات مناسب برای کودکان، کلوپ ساحلی و هتل کلاب هستند و هتل مارمارا با منوی کودکان بهترین انتخاب برای اقامت خانوادگی است.

تور های ویژه