یک روز پر از آدرنالین در هلیوم پارک ایران مال

پربازدیدترین ها

راهنمای سفر 07 فروردین ، 1403 5 دقیقه
هلیوم پارک ایران مال

هلیوم پارک ایران مال، یکی از هیجان‌انگیزترین و بهترین تم پارک‌های تهران برای افرادی است که می‌خواهند یک روز هیجان انگیز و شاد را در کنار اعضای خانواده خود تجربه کنند. اگر ساکن تهران هستید یا این که می‌خواهید که به تهران سفر کنید، می‌توانید در کمترین زمان ممکن به ایران مال رفته و یک روز بی نظیر را در ایران مال و هلیوم پارک این مرکز خرید داشته باشید. اگر می‌خواهید که بیشتر با هلیوم پارک آشنا شده و درباره این تم پارک بی نظیر در تهران اطلاعات بیشتری داشته باشید، ادامه این مطلب از مجله گردشگری سفرهای پایتخت را به هیچ عنوان از دست ندهید. در ادامه این مطلب از سفرهای پایتخت قصد داریم تا به شما کمک کنیم تا یک روز پر از آدرنالین در هلیوم پارک ایران مال داشته باشید.

هلیوم پارک ایران مال کجاست؟

برای دسترسی به هلیوم پارک تهران، ابتدا باید به ایران مال در همت غرب مراجعه کنید. سپس می‌توانید به طبقه G1 رفته و به سالن هلیوم پارک مراجعه کنید. برای دسترسی به ایران مال با سرویس حمل و نقل عمومی، می‌توانید از مترو استفاده کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به ایران مال، ایستگاه ایران‌خودرو است. پس از پیاده‌شدن در این ایستگاه می‌توانید سوار تاکسی‌های خطی شده و در ایران مال پیاده شوید.

آدرس هلیوم پارک ایران مال: تهران، اتوبان همت غرب، انتهای خیابان شهید خرازی، مجتمع تجاری ایران مال، طبقه G1

بخش های مختلف هلیوم پارک ایران مال

اولین سؤالی که با شنیدن نام هلیوم پارک ایران مال برای علاقه‌مندان به وجود می‌آید این است که این تم پارک چه بخش‌هایی داشته و چه تفریحاتی در آن وجود دارد. با وجود این که سالن‌های مختلفی در هلیوم پارک ایران مال وجود دارد، اما در حال حاضر تنها سالن کهکشان این مجموعه مشغول فعالیت است. به همین دلیل، در ادامه این بخش، تفریحات مختلفی که در سالن کهکشان هلیوم پارک برای بازدیدکنندگان فراهم شده است را به شما معرفی کرده‌ایم.

فوتبال حبابی

یکی از محبوب‌ترین تفریحات و بخش‌هایی که تنها در هلیوم پارک ایران مال وجود داشته و نمی‌توانید آن را در هیچ پارک و مجموعه دیگری تجربه کنید، فوتبال حبابی است. درصورتی‌که به همراه ۲ الی ۴ نفر از دوستان خود به هلیوم پارک بروید، می‌توانید بلیت سالن کهکشان را تهیه کرده و فوتبال حبابی بازی کنید.هلیوم پارک ایران مال

نردبان معلق و ترامپولین

نردبان معلق و ترامپولین حرفه‌ای هم بخش‌های دیگری هستند که در سالن کهکشان وجود داشته و افراد می‌توانند با تهیه بلیت‌های ورودی این سالن، برای مدت محدود با توجه به شارژ بلیط خود از آن‌ها استفاده کنند.

بخش مخصوص کودکان

در صورتی که تصمیم دارید تا با فرزندان خود به هلیوم پارک ایران مال بروید هم لازم نیست تا نگران ایمنی یا امنیت آن‌ها باشید. هلیوم پارک یک بخش مخصوص کودکان داشته که تفریحات بسیاری را برای آن‌ها فراهم می‌کند. برخی از تفریحات موجود در بخش کودکان هلیوم پارک شامل موارد زیر می‌شوند.

  • وایپ اوت کودکان
  • استخر توپ
  • زیپ لاین
  • سرسره
  • گودال فضایی

البته این موضوع فراموش نشود که تنها کودکان نمی‌توانند از این بخش‌ها استفاده کنند. بزرگسالان هم می‌توانند در این بخش‌ها به همراه فرزندان خود تفریح کنند. در حال حاضر بخش‌های ذکر شده تنها بخش‌های فعال هستند، اما در آینده سالن‌های دیگری مانند سالن جاذبه هم باز شده و تفریحات بیشتری به این پارک در ایران مال اضافه خواهد شد.

هزینه بلیت ورودی هلیوم پارک ایران مال

پس از آشنایی با بخش‌های مختلف ، این موضوع به میان می‌آید که هزینه ورودی هلیوم پارک چقدر است؟ برای ورود به هلیوم پارک در حال حاضر باید نفری ۲۰ هزار تومان پرداخت کنید. پس از آن هم باید برای هر نیم ساعت تفریح در این پارک، ۱۵۰ هزار تومان پرداخت کنید. این هزینه برای کودکان تقریباً نصف شده و به ۹۰ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند. شما می‌توانید هر چقدر که خواستید بلیط خود را شارژ کرده و تفریح کنید. اما به‌طورکلی می‌توان گفت که شروع برای بزرگسالان ۱۷۰ هزار تومان و برای کودکان ۹۰ هزار تومان است. باید در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها ممکن است تغییر کند و در زمان مراجعه شما افزایش داشته باشد.

ساعات کاری هلیوم پارک ایران مال به چه صورت است؟

برای این که بتوانید به همراه خانواده و دوستان خود به هلیوم پارک بروید، این تم پارک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب میزبان شما خواهد بود. ساعات کاری مرکز خرید ایران مال به صورت کلی از ۹ صبح تا ۱۲ شب است و قبل یا بعد از مراجعه به هلیوم پارک، از سایر بخش‌های ایران مال دیدن کنید.

سایر تفریحات در ایران مال

علاوه بر هلیوم پارک ایران مال، در این مرکز خرید می‌توانید از تفریحات دیگری هم استفاده کنید. برخی از معروف‌ترین و مهم‌ترین تفریحاتی که در ایران مال وجود دارد، شامل موارد زیر می‌شوند.

  • پیست قایق ضربه‌ای
  • سالن بازی‌های لیزری
  • کتابخانه
  • پیست پاتیناژ
  • آب‌نما
  • باغ ایرانی
  • تالار آینه

پس از بازدید از تفریحات مختلف ایران مال هم می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های این مرکز خرید یک وعده‌غذایی خوشمزه و باکیفیت نوش جان کنید.

هتل های نزدیک ایران مال

اگر ساکن تهران هستید می‌توانید با سرویس حمل و نقل عمومی یا با استفاده از خودروی شخصی خود هر زمان که خواستید به ایران مال دسترسی داشته باشید. اما اگر ساکن سایر شهرهای ایران هستید و می‌خواهید که از این مرکز خرید دیدن کنید، می‌توانید در هتل‌های اطراف آن سکونت داشته باشید. برخی از بهترین هتل‌های اطراف ایران مال شامل موارد زیر می‌شوند.

  • هتل المپیک تهران
  • هتل آکادمی تهران
  • هتل پژوهش تهران
  • هتل بستان تهران

علاوه بر این اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌های دیگری هم در منطقه ۲۲ تهران و نزدیک  ایران مال وجود داشته که شما عزیزان می‌توانید در سفر خود به تهران در آن‌ها اقامت داشته باشید. برای آشنایی با بهترین هتل‌های تهران، از سایر مطالب سفرهای پایتخت دیدن کنید.

هلیوم پارک ایران مال

کلام آخر

در این مطلب با یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری تهران، هلیوم پارک ایران مال آشنا شدیم. در حال حاضر بسیاری از افرادی که ساکن پایتخت هستند یا برای سفر به این شهر رفته‌اند، برای داشتن یک سفر رؤیایی و هیجان‌انگیز به هلیوم پارک ایران مال می‌روند. اکنون تنها سالن کهکشان هلیوم پارک باز بوده و کودکان و بزرگسالان می‌توانند از تفریحات مهیج آن لذت ببرند.

اما در آینده سالن‌های بیشتری باز شده و امکانات و بخش‌های تفریحی دیگری هم به این پارک افزوده می‌شود. پس از تفریح دراین پارک هم می‌توانید به سایر بخش‌های ایران مال رفته و به تفریح یا خوردن یک وعده‌غذای خوشمزه مشغول شوید. برای آشنایی با سایر جاذبه‌های گردشگری تهران، از دیگر مطالب سفرهای پایتخت دیدن کنید. از همراهی شما تا پایان یک مطلب دیگر سپاس گزاریم.

سؤالات متداول

هلیوم پارک ایران مال کجاست؟

این مجموعه در مرکز خرید ایران مال در اتوبان همت قرار داشته و می‌توان با خطوط متروی ایستگاه ایران خودرو به راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشت.

ساعات کاری هلیوم پارک ایران مال به چه صورت است؟

تمامی افراد می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به ایران مال بروند.

هزینه ورودی هلیوم پارک ایران مال چقدر است؟

هزینه ورودی  برای هر نفر ۲۰ هزار تومان و سپس برای هر نیم ساعت تفریح ۱۵۰ هزار تومان برای بزرگسالان و ۹۰ هزار تومان برای کودکان است.

هلیوم پارک ایران مال چه بخش هایی دارد؟

در حال حاضر یک سالن فعال به نام سالن کهکشان داشته که تفریحات متنوعی را برای بزرگسالان و کودکان ارائه می‌دهد. در آینده بخش‌های بیشتری به این پارک افزوده می‌شود.

تور های ویژه